Ἡ κουλτούρα τῆς …αὐτοκτονίας!!!

Δύο δωδεκάχρονα κοριτσάκια σχεδίαζαν να αυτοκτονήσουν αλλά παρενέβησαν έγκαιρα οι αρχές.

Ἡ κουλτούρα τῆς ...αὐτοκτονίας!!!1

Η πολιτισμένη Δύση κατάφερε να εισαγάγει την κουλτούρα της αυτοκτονίας στις πιο τρυφερές ηλικίες των ανθρώπων.

Ἡ κουλτούρα τῆς ...αὐτοκτονίας!!!2

To σιωνιστικό Hollywood χρησιμοποιεί την τεράστια δύναμη και διάχυση που διαθέτει για να επιβάλλει την διαστροφή και να καταστρέψει την λογική των ανθρώπων.

Σίγμα

Ἐμεῖς οἱ …«ἀριθμοί» εἴμαστε μόνον γιὰ νὰ πληρώνουμε!!!

Όταν εξουσιαστές διεκδικούν «οικόπεδα» και «κοπάδια», που βρίσκονται υπό την εκμετάλλευση άλλων εξουσιαστών, όλους εμάς τους απλούς πολίτες μας βλέπουν σαν αριθμούς.
Οι δεκάδες χιλιάδες άμαχοι, που πέφτουν νεκροί κατά την διεκδίκηση των «οικοπέδων», θεωρούνται …παράπλευρες απώλειες!!!
Οι 10.000 αυτοκτονίες που προκάλεσαν στην Ελλάδα δεν προβλημάτισαν κάποιον από τους απατεώνες της πολιτικής, εμπρός στον κίνδυνο να πέσουν σε δυσμένεια και να εκνευρίσουν τους επικυριάρχους.
Τα 6.000.000 Συρίων, που έχουν εγκαταλείψει τις εστίες τους και ζουν πρόσφυγες εντός κι εκτός Συρίας, επίσης δεν προβλημάτισαν τους επικυριάρχους, που απεφάσισαν να αποσταθεροποιήσουν την Συρία, να χρηματοδοτήσουν και να εξοπλίσουν τρομοκράτες, να ισοπεδώσουν ολόκληρες πόλεις και να καταστρέψουν περιουσίες εκατομμυρίων πολιτών, για να ανατρέψουν τον Άσαντ.

Ἐμεῖς οἱ ...«ἀριθμοί» εἴμαστε μόνον γιὰ νὰ πληρώνουμε!!!3 Συνέχεια

Ἡ πρωτιά τοῦ Μεϊμαράκη …«ἔκαψε» τό σύστημα;

Πήγε να βγει πρώτος ο Μεϊμαράκης και …κατέρρευσε το σύστημα, γιατι προφανώς η …«δημοκρατία»(τους) έφερε και πάλι λανθασμένα αποτελέσματα.

Ἡ πρωτιά τοῦ Μεϊμαράκη ...«ἔκαψε» τό σύστημα;1 Συνέχεια

Ἡ καταστροφὴ τῆς χώρας ἦταν ἕνα προμελετημένο σχέδιο!!!

Διώχνουν μεγάλες επιχειρήσεις, εφοπλιστές κι ανεβάζουν συνεχώς τους φόρους στους ανέργους που παραμένουν στην Ελλάδα.
Δεν είναι κακή συγκυρία… Ούτε …συμπτώσεις!!!
Είναι ένα προμελετημένο σχέδιο!!! Συνέχεια

Ἐγκληματικὲς ὀργανώσεις θὰ ὁρίζουν τὸ μέλλον μας!!!

Στις πιστοποιημένα …εγκληματικές οργανώσεις, που λέγονται «Τράπεζες», θέλουν να μας υποχρεώσουν να απευθυνόμαστε για κάθε συναλλαγή, ώστε εκτός από τους τόκους για τα εικονικά κρατικά δάνεια, να παίρνουν κι επιπλέον εξασφαλισμένο μερίδιο από κάθε αγοραπωλησία, ακόμα κι από το …περίπτερο.

Ἐγκληματικὲς ὀργανώσεις θὰ ὁρίζουν τὸ μέλλον μας!!! Συνέχεια