Καμμία Ἑλληνική κυβέρνηση δὲν ἔχει κάνει κάτι γιὰ τὴν «μακεδονικὴ μειονότητα» στὴν Ἑλλάδα…!!


Καμμία Ἑλληνική κυβέρνηση δὲν ἔχει κάνει κάτι γιὰ τὴν «μακεδονικὴ μειονότητα» στὴν Ἑλλάδα...!!1

Ο υπαλληλάκος του $ORO$ ἀλλη μια φορά αποδεικνύει στο αφεντικό του,ότι τζάμπα μεροκάματο δεν παίρνει!
Την δουλειά του έμισθου Εφιάλτου την ξέρει καλά ..!Είναι καλά εκπαιδευμένος να πουλάει επαγγελματικό ανθρωπισμό και αντιρατσισμό και να ξεπουλάει τα ιερά και όσια της πατρίδος, που είχε την ατυχία να τον έχει στους κόλπους της!

Ο λόγος για το γνωστό γενιτσαριό Δημητρά… Συνέχεια

Ἡ ΝΕΤ ξεπέρασε τήν ἀθλιότητα τῆς Ῥεπούση

 

Κυριακή νωρίς το μεσημέρι, στην κρατική τηλεόραση (ΝΕΤ) έπαιξε η ιστορική εκπομπή «Ανταλλαγές πληθυσμών στον 20ο αιώνα». Και αυτή ακριβώς η εκπομπή, ήταν ένα ακόμη λιθαράκι στην λειτουργία της προπαγάνδας υπέρ της Ελληνοτουρκικής φιλίας, αφού ξεδιάντροπα παρουσιάστηκαν «απόψεις» μέσα από τις οποίες επιχειρήθηκε ακόμη μία στρέβλωση της αλήθειας, ενώ υλοποιήθηκε ακόμη μία ύβρις για όλους εκείνους τους Έλληνες της Μικράς Ασίας, που έγιναν διαχρονικά θύματα της Ελληνοτουρκικής προσέγγισης και φιλίας.

Η αισχρότητα του γνωστή καθηγητή Συνέχεια

Ὑπέρ Τουρκίας καί ἰσλαμιστῶν ἡ κυβέρνησις

Σαφή θέση υπέρ της Τουρκίας και κατά της Ρωσίας, αλλά βασικά υπέρ των ισλαμιστών και των πάσης φύσεως μισθοφόρων σφαγέων της Συρίας, έλαβε η κυβέρνηση Σαμαρά στο θέμα της Συρίας, με τοποθέτηση του υπουργού Εξωτερικών Δημήτρη Αβραμόπουλου σε σχετική ερώτηση στη Βουλή του πρώην υπουργού Ανδρέα Λοβέρδου.  

“Το καθεστώς του Ασαντ έχει Συνέχεια

Μά εἶναι ἑλληνικό κόμμα ὁ λαθροτΣύριζα;

 

Δέν ντρέπονται καθόλου ἐκεῖ στόν τΣύριζα νά συμπορεύονται μέ τούς εἰσβολεῖς; Σέ τί χώρα ζοῦμε; Νά ὑπάρχῃ ¨Ελληνικό κόμμα τό ὁποῖο νά ὑπερασπίζεται τά δικαιώματα τῶν ἐχθρῶν τῆς πατρίδος. Αὐτή εἶναι ἡ κατάντια μας. Αἶσχος.Μινώταυρος

……………. Συνέχεια

Λίγο αἰθέρα ῥὲ παιδιά!!!

ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΟΛΟΦΑΡΑ ΣΑΣ Ή ΜΟΝΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ ΕΙΣΤΕ;;;

ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ!!!!! ΟΥΤΕ ΜΙΑ!!!!

  • Περιμένω εδώ και μέρες υπομονετικά,να δω αν οι λαθρολάγνοι ανθέλληνες του Συριζα,θα βγουν να πουν έστω ΜΙΑ φράση συμπαράστασης στην άτυχη οικογένεια της 15χρονης Μυρτούς ,που χαροπαλεύει δύο εβδομάδες τώρα στο νοσοκομείο διασωληνωμένη στο Αττικό,ύστερα από την ειδεχθή επίθεση που δέχτηκε από τον αλλοδαπό!!
Συνέχεια

Ἐσύ ἀνόητε, τί ἔκανες γιά τήν Ἑλλάδα;;

ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΣ!!

ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΣ!!

Διάβαζα την συνέντευξη αυτού του ”Ελληνα” που κέρδισε ένα ασημένιο μετάλλιο στους Ολυμπιακούς.

Τα εισαγωγικά στο ”Ελληνας” τα βάζω,γιατί το παιδί δήλωσε πως αισθάνεται Γερμανός. Συνέχεια