Ἕνας φρουτοχυμός…

Κάθε πρωΐ δίδει ἐνέργεια, δύναμι καὶ εὐεξία. Δίδει τὶς ἀπαραίτητες βιταμίνες γιὰ νὰ μπορέσουμε νὰ ἀντεπεξέλθουμε στὶς ἀνάγκες τῆς ἡμέρας. 

Μπορεῖ νὰ εἶναι σκέτο πορτοκάλι ἢ πολλὰ φροῦτα μαζύ. Εἶναι δικῆς μας ἐπιλογῆς. 

Ἰδίως γιὰ τὰ παιδιά, ποὺ ὁπωσδήποτε χρειάζονται πολὺ περισσότερη ἐνέργεια ἀπὸ ἐμᾶς. Συνέχεια

Ζειά.

Πρὶν διαβάσετε τὸ παρακάτω ἄρθρον παρακαλῶ πολὺ νὰ διαβάσετε αὐτό:
 

Ἡ εἰσβολὴ τῶν μεταλλαγμένων ἀπὸ τὴν Κερκόπορτα «ζειᾶ».

Τὰ ὀφέλη τῶν δικόκκων σιτηρῶν («ζειᾶ»-Ἀντωνόπουλος) τὰ ἐγνώριζα σὲ μεγάλο βαθμό.

Σήμερα ὅμως μᾶς τὰ ἔφερε γραπτῶς ὁ Ἀνδρομέδιος καὶ θεώρησα πὼς πρέπει νὰ τὰ μοιρασθῶ μαζύ σας.

Κρατῆστε τα καὶ ἀναζητῆστε την.

Εἶναι πράγματι σημαντικὴ ἡ διαφορὰ στὴν γεύσι καὶ στὰ ὀφέλη. Συνέχεια

Ἡ διατροφὴ στὴν ἀρχαία Ἑλλάδα.

Ὄσπρια, λαχανικά, φροῦτα, μέλι, ἐλιές, ἐλαιόλαδον, οἶνος, ψάρια, κρέατα… Μὲ κάθε δυνατὸν τρόπο μαγειρεμένα. 

Τὰ συντηρητικά τους ἦταν τὸ ἅλας καὶ ὁ καπνός, κατὰ κύριον λόγον. Ἀλλὰ κατὰ τόπους διέθεταν κι ἐναλλακτικούς τρόπους συντηρήσεως.

Τέλος, τὸ σουβλάκι ἢ ἄλλως ὀβελίες ἢ καὶ ὀβελίσκοι, ἦταν γνωστότατοι ἀπὸ ἀρχαιοτάτων ἐτῶν. 

Ὁ Ὅμηρος μᾶς περιγράφει τρόπους παρασκευῆς κρέατος, σουβλάκια καὶ γενικότερα ὀφτά. (Μὲ αὐτὴν τὴν ἀκριβὴ ἔννοια διασώζονται σήμερα στὴν Κρήτη τὰ ψητά, δῆλα δή τὰ ὀφτά.)

Συνέχεια

Καλήν μας (ἐντομο)-ὄρεξιν!

Νὰ αἰσθανθῶ ἀηδία; Γιατί; Θά τήν λάβῃ κάποιος ὐπ’ ὄψιν του;

Μέχρι το 2020, στην Ευρώπη θα τρώμε έντομα

Κινούμενη στα χνάρια του ΟΗΕ, η Ευρωπαϊκή Ένωση προωθεί την εντομοφαγία με ερευνητικά κονδύλια ύψους 3 εκατ. ευρώ.

Μυρμήγκια τηγανητά, σκορπιό-σουπες, ακριδο-σαλάτες και τριζονο-μακαρονάδες. Σιχαμερά και αδιανόητα για έναν Ευρωπαίο, όλα τα παραπάνω πιάτα γίνεται προσπάθεια να εισαχθούν στη διατροφή της Γηραιάς Ηπείρου ως εναλλακτικά του κρέατος.

Συνέχεια

Τρῶτε κοττόπουλα;

Δεῖτε τήν διαδικασία πού ἀκολουθεῖται μέχρι νά φτάσῃ ἕνα κοτόπουλο στό πιάτο μας… Συνέχεια

Οἱ κουραδοπότες!

Θὰ παρέφραζα λίγο τὸν τίτλο τοῦ Εὐρυνόου καὶ θὰ ἔγραφα:  «τί σκ@τ@ πίνουν»

Τι σκ@τ@ πίνουμε!

ναι αναγνώστη μου..
νομίζεις οτι αστειεύομαι..
χμ..μπορεί..
άλλωστε συχνά αστειεύομαι εδώ μέσα..έχετε ακουστά τον luwak coffee;

Συνέχεια