Λέγεται ὅτι τό γάλα καταναλώνεται περισσότερο ἀπό 9.000 χρόνια. Εἶναι βασική τροφή τῶν παιδιῶν καί γενικῶς τοῦ ἀνθρώπου. Περιέχει πολύτιμα συστατικά καί βιταμῖνες. Προσοχή, ὅμως διότι ζοῦμε σέ χαλεπούς καιρούς. Ὅλα στόν βωμό τοῦ χρήματος καί ἀπ΄ ὅτι φαίνεται, μέ τήν ἀρωγή τῆς πολιτείας! Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: διατροφὴ
Ἔφθασε ἐξώδικο στὴν βουλὴ γιὰ τὸν διατροφικὸ κώδικα;
Πρὸ ὁλίγου «ἔπεσα» στὴν παρακάτω πληροφορία καὶ ξαφνιάστηκα… Ἐὰν ἀληθεύῃ, σημαίνει πάρα πολλά. Σημαίνει πρωτίστως πὼς οἱ Ἕλληνες ἄρχισαν νὰ ξυπνοῦν! Σημαίνει ἀκόμη πὼς διεκδικοῦν τὴν ἐλευθερία τους! Σημαίνει ἀκόμη πὼς μόνον μὲ τὰ δικά τους ὅπλα πλέον μποροῦμε νὰ τοὺς νικήσουμε!
Εὔχομαι νὰ ἀληθεύῃ, διότι δὲν βρῆκα ὑπογραφὲς καὶ ὀνόματα. Εὔχομαι μόνον νὰ άληθεύῃ!
Ἐὰν ὅμως δὲν ἀληθεύῃ, κι ἐφ΄ ὅσον εἶναι ἕνα βῆμα ποὺ πρέπει νὰ γίνῃ, προτείνω μίαν συλλογικὴ κίνησι γιὰ τὴν κατάθεσι ἐξωδίκου στοὺς ὑπευθύνους ἐτούτου τοῦ ἐγκλήματος. Δὲν εἶναι δυνατόν νὰ ἀλωνίζουν γιὰ ὅλα ἐλεύθεροι καὶ νὰ σφυροῦν ἀδιάφορα!
Codex alimentarius: ἀντιμετωπίζεται;
Ὁ πρῶτος δρόμος κι ὁ σημαντικότερος εἶναι ἡ συλλογικὴ δράσις τῶν πολιτῶν. Οἱ διαμαρτυρίες μας δὲν μποροῦν νὰ παραμένουν στὰ γραπτὰ μας κείμενα καὶ στὶς μεταξύ φίλων συζητήσεις. Τὸ λιγότερο ποὺ ὀφείλουμε στοὺς ἑαυτοὺς μας, στὰ παιδιά μας ἀλλὰ καὶ σὲ ὅλην τὴν κοινωνία μας, εἶναι ἡ συμμετοχὴ στὴν συλλογὴ ὑπογραφῶν.
Ἔχω στὸ παρελθὸν ἀναφερθεῖ στὸ θέμα τῆς συλλογῆς ὑπογραφῶν ἀλλὰ δὲν γνωρίζω πόσοι ἔχουν προβεῖ σὲ ἀνάλογον κίνησι. Ἐὰν θυμᾶμαι καλῶς, ἀπαιτοῦνται Συνέχεια
Παραισθησιακή παρασίτωσις!
Τὸ παρακάτω ἄρθρο τὸ ἀναδημοσιεύω ἀπό τὴν σελίδα Μία Στάλα.
Τό θέμα τῆς τροφῆς μας καὶ τῶν ἀεροψεκασμῶν εἶναι κάτι ποὺ κάποιους μᾶς ἀπασχολεῖ ἰδιαιτέρως τά τελευταῖα χρόνια.
Δυστυχῶς, εἶτε δὲν ὑπάρχει σοβαρή ἀντιμετώπισις ἀπό τὴν πολιτεία, εἶτε ὑπάρχει ἀδιαφορία εἶτε ὑπάρχει συνενοχή.
Τό ἄρθρο ἔχει γράψει ὁ Ἴων Μάγγος καὶ κρίνω πώς θά πρέπῃ νὰ τὸ μελετήσουμε πολύ σοβαρά ὅλοι μας!
Δὲν ξέρω πῶς θά μπορούσαμε νὰ ἀποφύγουμε ὡς ἄτομα τέτοια προβλήματα. Προτείνετε ἀπό ὅλο καί περισσοτέρους πλέον, τό «ἀντιμέτρο τῶν ψεκασμῶν»! (Κάνει ἀναφορές ὁ Μάγγος στήν σελίδα του!) Δυστυχῶς, δὲν ἔχουμε ἄλλον δρόμο! Συνέχεια
Ὁ κόσμος κατὰ τὴν ΜΟΝΣΑΝΤΟ.
Μία πολύ σοβαρή καὶ συντονισμένη κίνησις, ποὺ ἔχει ξεκινήσει παγκοσμίως, μὲ στόχο τὴν παύσι τῆς ΜΟΝΣΑΝΤΟ ἀπὸ τὴν ἀποκλειστικὴ διαχείρισι σπόρων καὶ ἀπὸ τὴν ὅλο καὶ μεγαλυτέρα διάδοσι γενετικῶς μεταλλαγμένων τροφῶν.
Μᾶς ἀφορᾷ διότι:
-ὁ ἔλεγχος τῆς τροφῆς ἀπὸ συγκεκριμένες ἑταιρεῖες, ὁδηγεῖ μεγάλες μερίδες τοῦ πληθυσμοῦ στὴν φτώχια, τὴ ἐξαθλίωσι καὶ τελικῶς τὴν ἐξαφάνισι!
-ἡ γενετικῶς τροποποιημένη τροφὴ δὲν προσφέρει τίποτα στὸν ὀργανισμὸ,ἀντιθέτως τὸν ἐπιβαρύνει στὰ μέγιστα.
-ἡ γενετικῶς μεταλλαγμένη καλλιέργεια εἶναι τμῆμα μίας ἁλυσιδωτῆςἀντιδράσεως ποὺ πλήττει κατ’ ἐπέκτασιν ὅλο τὸ οἰκοσύστημα.
Ξεκινᾶ λοιπὸν μία προβολή στὴν Ἑλλάδα, τῆς ταινίας (ντοκιμαντέρ) μὲτίτλο: «Ο Κόσμος Κατά τη Μonsanto», στὸ Γαλλικὸ Ἰνστιτοῦτο (9 Φεβρουαρίου, ὥρα 20:00-8:00 μ.μ.) .
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=z8hFuuDAZjk&feature=player_embedded]
