Πολλοί φίλοι μοῦ ἒχουν στείλει τό ἲδιο μήνυμα, ποὺ παρουσιάζει τὴν κατάντια τοῦ Μετοχικοῦ Ταμείου Στρατοῦ καὶ καυτηριάζει τὴν μηχανή παραγωγῆς ….στρατηγῶν!!!
Στὸ μήνυμα (ποὺ ἒχει ἀναρτηθεῖ ἀπό τὸ press-gr) διαβάζουμε: Συνέχεια
Νέες δηλώσεις, ἐκτιμήσεις καί συμβουλές ἀπό τόν μάγειρα τῆς οἰκονομίας!!
Πρό μηνῶν μᾶς ἒλεγε:
«Τόσο ἡ Ε.Ε. ὃσο καί τό ΔΝΤ πρέπει νά ἐπανεξετάσουν σέ ἓξι μῆνες ἐὰν ἡ Ἑλλάς ἒχῃ καταφέρει νά ἐπιλύσῃ τά οἰκονομικά της προβλήματα! Μία ἀναδιάρθρωσις τοῦ χρέους θά εἶναι τό σχέδιον Β.»
(Τό σχέδιον Α ποιό ἦταν;)
Στό θέμα τῶν διοδίων, ὃπως ἒχω δηλώσει ἢδη, εἶμαι ἀντίθετη. Ὂχι στά διόδια ὡς διόδια πού στόχο ἒχουν τήν βελτίωσι δρόμων καί τήν ἐπίλυσι θεμάτων ἀσφαλείας καί ἐλευθέρας διακινήσεως.
Δηλώνω ἓνα μεγάλο ΟΧΙ στά διόδια ληστές πού γίνονται μοχλός πρό κειμένου νά κλειστοῦμε ὃλοι στά σπίτια μας. Γιατί ἐάν γιά παράδειγμα μόνον γιά τήν διαδρομή Ἀθήνας-Θεσσαλονίκης χρειάζεται κάποιος γιά τά διόδια 50 ἢ 60 ἢ 70 εὐρόπουλα κι ἂλλα τόσα γιά βενζίνη, τότε ἡ μετακίνησις του γίνεται ἀπαγορευτική. Πολύ περισσότερο γιά κάποιους ἐπαγγελματίες φυσικά πού κυριολεκτικῶς ληστεύονται μέσα ἀπό τέτοιες εἰσπρακτικές τακτικές. (Καί ἐπί πλέον τυγχάνουν καί ἀθεμίτου ἀνταγωνισμοῦ λόγῳ διαφορετικῶν καθεστώτων πού ἰσχύουν καί στήν Εὐρωπαϊκή Ἒνωσι καί σέ κάποιες πολυεθνικές πού ἒχουν ἒδρα τήν χώρα μας ἀλλά πληρώνουν κάπως ….διαφορετικά!!!)
Έχουμε ασχοληθεί με το θέμα για πάνω από έξι μήνες, όχι μέσα από θεολογική οπτική αλλά πιο τεχνοκρατικά. Οι εξελίξεις δικαιώνουν τις θέσεις μας γιατί πολύ απλά η στρατηγική είναι απλή και εύκολη στην αποκωδικοποίηση της. Η ταύτιση της κάρτας του πολίτη (φοροκάρτα) με τον αντίχριστο είναι επικίνδυνη και τελικά θα αποβεί υπέρ της κάρτας.
Ας βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά. Όπως είχαμε πει στο “ Big Brother – η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα“ το σύστημα θα επιστρατεύσει όλα τα εργαλεία του συγχρόνου μάρκετινγκ για να μας πείσει (ή να μας αναγκάσει) να παραλάβουμε την νέα κάρτα. Γιατί θέλει να μας πείσει; Συνέχεια