Εν όψει του εορτασμού της επετείου της 25ης Μαρτίου και των ανά την χώρα παρελάσεων προτείνω:
Α΄ Περίπτωση
1. Οι Δημοτικές Αρχές που θα παραστούν, οι Συλλόγοι Γονέων και Κηδεμόνων και οι Συλλόγοι των Εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων που θα λάβουν μέρος στις κατά τόπους παρελάσεις, να στείλουν ψηφίσματο στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, στον Πρωθυπουργό και στον Πρόεδρο της Βουλής, ζητώντας τους να μην παραστούν εκπρόσωποι της πολιτείας ή υποψήφιοι στις παρελάσεις, αφού με την παρουσία τους προκαλούν το δημόσια αίσθημα του υπερήφανου και δημοκράτη λαού. Να τους καταστούν δε υπόλογους για τυχόν επεισόδια που θα προκληθούν εις βάρος τους.
Ἔφθασε πλέον ἡ στιγμὴ νὰ ἀναλάβουμε μόνοι μας τὴν διατροφή μας καὶ τὴν ἐπιβίωσίν μας. 


ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥΣ BLOGGERS ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΠΕΡΙΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΕΠΙΜΟΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ, ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.