Σήμερα θὰ γράψῃ ἀντὶ ἐμοῦ ὁ Λόγιος Ἑρμῆς. Διαβᾶστε μὲ προσοχὴ τὸ κείμενον. Ἰδίως στὰ σημεῖα ποὺ καταγράφονται οἰ μεθοδεύσεις.
Μία από τις χειρότερες παραστάσεις Καραγκιόζη κλήθηκαν να παρακολουθήσουν οι Έλληνες πολίτες στα ΜΜΕ της Κυριακής.
Ο Καραγκιόζης, η Αγλαΐα και ο Χατζηαβάτης με την άδεια του Βεζίρη, παρουσίασαν την παράσταση «Ο Καραγκιόζης στη χώρα των Σοσια-ληστών».
Προφανώς σε άλλη χώρα αναφέρονταν. Σε αυτή που οραματίζονται οι μεγαλοτραπεζίτες και τα φερέφωνα εξουσίας στην Ευρώπη.
Το εκνευριστικό είναι ότι ενώ νοερά ζουν σε άλλη χώρα με άλλους πολίτες, προκαλούν τους Έλληνες με τις ανακοινώσεις και τα μανισφέστα τους.
Η αξία της ανακοίνωσής τους είναι ίδια με εκείνες των άλλων φίλων της κυβίστησης Αθανασόπουλου, Σπηλιώπουλου, Κουκουλόπουλου & Σια. Δηλαδή καμία.
Ἀλλὰ ἀπὸ τὴν ἄλλην, τὸ χρειαζόμεθα.
Διότι κακὰ τὰ ψέμματα. Ὁ Καταστρόφιας κάνει ζημιὲς ἀλλὰ οἱ Κύπριοι φροντίζουν τὸ συμφέρον τους συστηματικότατα. Κι ἐὰν αὐτὸ ἀπαιτῇ νὰ γίνουν ἰδιαίτερα μαθήματα, τότε νὰ μαντρώσουμε τὰ κουδουνισμένα καὶ νὰ τὰ στείλουμε. Διότι Συνέχεια
Ἐὰν ἐκόπτοντο γιὰ τὸ περιβάλλον θὰ τὸ εἶχαν ἀφήσει στὴν ἡσυχία του.
Ἐὰν πάλι ἐκόπτοντο γιὰ τὴν «ἐθνικὴ συμφιλίωσι» θὰ ἦσαν δίκαιοι.
Ἐὰν τέλος ἐκόπτοντο γιὰ τὴν ἐθνικὴ ἐνότητα καὶ τὴν ἱστορική μας κατάρτισι, τότε θὰ ἔπρατταν μὲ τέτοιον τρόπο πρὸ κειμένου νὰ μὴν διχάζουν τὴν κοινωνία μας, πολλῷ δὲν μᾶλλον νὰ τὴν διαχωρίζουν σὲ πληβείους καὶ ἐκλεκτούς.
Δὲν κόπτονται διόλου! Μόνον ἡ ἁρπακτή, ἡ φήμη τους καὶ ἡ καταλήστευσις τοῦ δημοσίου χρήματος.
Ἀνήθικα κατασκευάσματα, ὑβριστικὰ κατάλοιπα, ἀνθελληνικὰ λάθη τῆς φύσεως… Αὐτὸ εἶναι..
Ἄκου πᾶρκο… Ἀντὶ νὰ πάῃ νὰ στήσῃ μερικὲς καζᾶνες γιὰ νὰ τρῶνε οἱ ἄνθρωποι, αὐτὸς (καὶ ἡ παρέα του) πᾶνε καὶ καταστρέφουν τὸ φαγάκι τῶν ζωντανῶν στὴν φύσι, τὸ περιβᾶλλον καὶ τὴν ἡρεμία μας.
Ἀλήθεια, γιὰ πόσο ἀκόμη; Γιὰ πόσο ἀκόμη θὰ ἀναμένουμε;