Ἂν τε τώρα νὰ ξεκινήσουν νὰ ξεκαθαρίσουν καὶ τὶς λοιπές…
Ἀναφέρομαι φυσικὰ στὶς καθημερινὲς ληστεῖες, αὐτὲς ποὺ ὅλοι ἐμεῖς, οἱ μὴ τράπεζες βιώνουμε.
Σιγὰ μὴ τὴν ἀφήσουν ἀπὸ τὰ χέρια τους!
Βρέ τί πάθαμε! Δὲν εἶναι ἁπλῶς ἀχόρταγοι ἐτοῦτοι οἱ τζαναμπέτηδες, ἀλλὰ μᾶς τὸ ὁμολογοῦν ἐπισήμως!

ΔΝΤ: “Συγγνώμη κάναμε λάθος στο ποσοστό της ύφεσης – Η Ελλάδα χρειάζεται κι άλλα δάνεια!”
Περισσότερα δάνεια ή βαθύτερο “κούρεμα” βλέπει ο εκπρόσωπος της Ελλάδας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, Παναγιώτης Ρουμελιώτης.
«Οι χρηματικές ανάγκες θα είναι μεγαλύτερες κυρίως λόγω της, μεγαλύτερης από την αναμενόμενη, ύφεσης» δήλωσε ο Π. Ρουμελιώτης στο πρακτορείο Reuters. «To χάσμα αυτό θα πρέπει να καλυφθεί είτε αυξάνοντας το δεύτερο πακέτο, ύψους 109 δισ., που συμφωνήθηκε την 21η Ιουλίου είτε με μια αναδιάρθρωση του χρέους προς τους ιδιώτες» προσέθεσε ο Έλληνας εκπρόσωπος στο Ταμείο.
Συνέχεια
Ἐδῶ πράγματι ζαλίστηκα.
Τὰ φάγαμε; Τὸ ἀρνοῦμαι διότι ὄχι σύνταξι δὲν ἔχω δεῖ ἀλλὰ πολὺ ἀμφιβάλλω ἐὰν θὰ ὑπάρχουν ὅταν θάααααααααα…..
Μαζί τα φάγατε ~ Τώρα επιστρέψτε τα! ~ 109.000 (!!!) δικαιούχοι συντάξεων δεν εμφανίστηκαν ~ 15 Δις χασούρα

Ἡ ΜΗΖΕΝΣ θὰ πληρώσῃ! Θὰ πληρώσουν κι ὅσοι ἔχουν λάβει μικρά, μεσαῖα ἢ μεγάλα ποσὰ γιὰ τὶς ἐξυπηρετήσεις ποὺ προσέφεραν, πρὸ κειμένου νὰ μᾶς λιανίσετε τὰ ταμεῖα.
Διαβάζουμε σήμερα γιὰ τὴν «βόμβα» Κουσελᾶ καὶ τὶς καταγγελίες του περὶ ἀδιαφορίας γιὰ εἴσπραξι ὀφειλῶν ἀπὸ μίαν λίστα 3.800 ὀφειλετῶν, οἱ ὁποῖοι χρωστοῦν περισσότερα τοῦ 1.000.000 ἕκαστος. Ἐνήμερος ὁ GAP, ἐνήμερος κι ὁ Μπένη, ἐνήμερη καὶ ὅλη ἡ κοινοβουλευτική ὁμάδα.
Ὅλοι πλέον θυμώνουμε μὲ τὴν θύελα τῶν ἀποκαλύψεων. Θυμώνουμε γιατί;