Νά καί κάποιος πού ἔχει καταλάβει τί γίνεται καί δέν ἀναμασᾶ συνεχῶς, τίς δημοσκοπήσεις καί τίς ἠλιθιότητες τῶν ἀναξίων πού μᾶς «κυβερνοῦν». Ἕνα διαφορετικό ἄρθρο πού δίνει τήν πραγματική εἰκόνα τῆς καταστάσεως ὅσον ἀφορᾶ τήν ἀνεργία στήν χώρα μας.
Ἕνας ἄνεργος, πρώην «ἐργαζόμενος» εἶναι σέ πολύ καλλίτερη «μοῖρα» ἀπό ἕναν ἄνεργο ἐλεύθερο ἐπαγγελματία, ὁ ὁποῖος ἀφοῦ δέν ἔχει δουλειά, χρωστᾶ καί κινδυνεύει νά μπῇ καί στήν φυλακή.
Εἴπαμε, στήν Ἑλλάδα, μόνον οἱ μεγαλοαπατεῶνες δέν φυλακίζονται καί δέν ἐννοῶ τούς πολιτικούς μας. Μεγαλοαπατεῶνες κι αὐτοί ἀλλά εἶναι στό ἀπυρόβλητο λόγω τοῦ νόμου «περί μή εὐθύνης ὑπουργῶν καί τῆς βουλευτικῆς ἀσυλίας». Συνέχεια

Πιστεύω ὅτι, ἄν βάλουμε ὅλοι ἕνα «χεράκι» θά ἀρχίσῃ κάτι νά γίνεται σέ αὐτόν τόν τόπο. Ὁ καθένας μόνος του. Ἄς μή κατεβαίνουμε ὁμαδικῶς, στίς πλατεῖες. Εἴμαστε εὔκολοι λεῖα γι΄αὐτούς καί προβλέψιμοι μέ αύτόν τόν τρόπο.

