Κι ὅμως, ἔτσι εἶναι! Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: οἰκονομία
Ὁ Μπένυ μᾶς δουλεύει μέ τήν λίστα τῶν ὀφειλετῶν;

Δὲν θὰ μποροῦσε ποτὲ ὁ Μπένυ νὰ μὴ μᾶς δουλεύῃ! Εἶναι ἡ φύσις του τέτοια!
Μᾶς παρουσιάζει μίαν λίστα μὲ πρόσωπα, τῶν ὁποίων τὰ χρέη οὐδόλως θὰ εἰσπραχθοῦν!
Δέν ὑπάρχουν ἄλλοι ὀφειλέτες; Γιὰ παράδειγμα, δέν ὑπάρχουν ὀφειλέτες μέ δραστηριότητες σήμερα, οἱ ὁποῖοι στηρίζουν τήν τρόικα τῆς …τρόικα;
Ἀλλὰ ἀπὸ ὅσα ἀντιλαμβάνομαι ἐγώ, μὲ τὶς λιγοστές μου οἰκονομικὲς γνώσεις, ὁ Μπένυ καὶ ἡ παρέα του σὲ καμμίαν τῶν περιπτώσεων δὲν θὰ πειράξῃ τοὺς …συνεργούς του! Συνέχεια
Γιατί μᾶς συμφέρει τό ναυάγιο τοῦ PSI;
Πολύ καλή ἐκτίμησις τῶν γεγονότων ἀπό τόν Γιάνη Βαρουφάκη:
Όλοι αγωνιούν για το PSI+. Εύχονται να πάει καλά, να ανακουφιστεί έτσι το ελληνικό δημόσιο χρέος, να πάρουμε πάλι την «δόση» μας και τον Μάρτιο να κλείσει η νέα δανειακή σύμβαση με την τρόικα ώστε να «σωθεί» άλλη μια φορά η χώρα.
Στο προηγούμενο κείμενό μου εδώ στο protagon, εξήγησα γιατί θεωρώ το PSI+ μια απάτη που απεγνωσμένα ψάχνει νομιμοποίηση. Εμμένω σε αυτά που έγραφα εκεί (τα οποία τα τελευταία εικοσιτετράωρα φαίνεται να έχουν επιβεβαιωθεί τις τελευταίες μέρες από τον διεθνή τύπο, βλ. εδώ και εδώ). Παρά την «συμφωνία» που μάλλον θα ανακοινωθεί (με φανφάρες πανομοιότυπες με εκείνες που ακολούθησαν τις καταστροφικές Συνόδους-Συμφωνίες της 21η Ιουλίου, της 26η Οκτωβρίου και της 9η Δεκεμβρίου), θα πρόκειται περί νεκρού γράμματος: Τις εβδομάδες που θα ακολουθήσουν θα ξετυλιχθεί ένα κρυφό, Συνέχεια
Μανιτάρια μέ χλωρίνη καί φορμόλη
Τήν παρακάτω εἴδησι τήν «ψάρεψα» στό facebook. Νομίζω πώς εἶναι καιρός νά μάθουμε πῶς νά διαλέγουμε τήν τροφή μας γιά νά μή μᾶς ἐμπαίζουν ἀλλά καί νά προωθοῦμε τά συμφέροντα τῶν Ἑλλήνων καί ὄχι τῆς Γερμανίας (καί ὄχι μόνο).
Μετά από ενημέρωση που είχα από φίλο γεωπόνο, σας μεταφέρω τα παρακάτω: Ο Έλληνας έχει μια μανία να τρώει λευκό εισαγόμενο μανιτάρι από την Πολώνια γιατί πιστεύει ότι επειδή είναι λευκό είναι και αγνό.
Διαβάστε λοιπόν τι συμβαίνει. Τις 2 βδομάδες των εορτών, πουλήθηκαν 200 τόνοι εισαγόμενου λευκού, Συνέχεια
Ἡ Τουρκία μᾶς ἔκοψε τό φυσικό ἀέριο
Οἱ φίλοι μας οἱ Τοῦρκοι σταμάτησαν νά μᾶς ἐφοδιάζουν μέ φυσικό ἀέριο. Τυχαῖο, ἐκβιασμός ἐπειδή, ὡς γνωστόν, τούς χρωστᾶμε ἤ τούς χρειάζεται, ὅπως ἰσχυρίζονται γιά ἐσωτερική κατανάλωσι. Ἄγνωστον. Σέ λίγο θά ἔχουμε πρόβλημα καί μέ τό πετρέλαιο ἀπό τό Ἰράν, λόγω μή πιστώσεως ἀπό ἄλλες πετρελαιοπαραγωγές χῶρες.
Τό θέμα εἶναι ὅτι χρωστᾶμε σέ ὅλους, περνᾶμε δύσκολο χειμῶνα φέτος καί ἡ ἑλληνική «κυβέρνησις» ἀναγκάστηκε νά καταφύγῃ στήν Ῥωσσία, ἡ ὁποία ἀνταποκρίθηκε, θετικῶς!
Ἄλλο πολιτική, ἄλλο «μπίζνες». Ε, τσάμπα θά τό πάρουμε; Ὑποθέτω, πώς θά τό ἀκριβοπληρώσουμε…
Πλήρης στήριξις τῶν ἀρχηγῶν στόν Παπαδήμ(ι)ο
Δέν εἴχαμε καμμία ἀμφιβολία περί αὐτοῦ. Ὅλοι οἱ πολιτικοί ἀρχηγοί, Πα-σοκ, ΝΔούλας καί ΛΑ.ΟΣ. στηρίζουν τόν Παπαδήμ(ι)ο εἰς τό «θεάρεστον» ἔργο του. Κυρίως γιά τήν ὁλοκλήρωσι τοῦ PSI. Τοῦ ξεπουλήματος, στήν οὐσία τῆς δημοσίας περιουσίας τῆς Ἑλλάδος.
Ἀκούγεται ὅτι εἶναι ἐξωφρενικές οἱ ἐγγυήσεις πού ζητοῦν οἱ δανειστές γιά νά ἀποδεχθοῦν τό «κούρεμα».Τήν δουλειά τους κάνουν, βεβαίως, κι αὐτοί…..
Οἱ πολιτικάντηδες, οἱ δικοί μας, μόνον συνεχῶς, σκύβουν καί γεμίζουν μέ ψεύδη τούς ἀνεγκεφάλους πού νομίζουν πώς, ὅταν καί ἄν γίνουν ἐκλογές τόν Ἀπρίλιο θά πάρουμε τήν πατρίδα μας πίσω, μέ τόν Ἀντωνάκη πρωθυπουργό. Τόν ἀντιμνημονιακό, παρεμπιπτόντως.
Οἱ ἐποχές πού ζήσαμε στήν Ἑλλάδα ἔχουν περάσει, ἀνεπιστρεπτί. Τώρα, τό μόνο πού μποροῦμε νά κάνουμε εἶναι νά Συνέχεια