Ἡ ἐγκληματικότης καί ἡ παραβατικότης καλά κρατοῦν στόν σκουπιδότοπο πού λέγεται Ἑλλάς. Πρέπει νά προσέχουμε διότι κυκλοφοροῦν πάρα πολλά ψεύτικα χαρτονομίσματα! Χάνουμε πού χάνουμε ἕνα σωρό χρήματα ἀπό τό φορολογικό μένος τῶν κυβερνώντων καί τῶν νταβατζήδων μας, μπορεῖ νά ἀποκτήσουμε καί λεφτά χωρίς ἀντίκρυσμα ἄν δέν προσέξουμε….
Τί ἄλλο; Συνέχεια

Ἐμεῖς ὑπογράψαμε γιά περισσότερα ἀπό 100 δισεκατομμύρια εὐρώ στήν πρώτη δανειακή σύμβασι καί ἑτοιμαζόμαστε νά περάσουμε ἀπό τήν βουλή τήν δεύτερη, ὕψους 11ο δισεκατομμυρίων εὐρώ. Φανταστεῖτε, ἀναλογικά, τί ἔχουμε νά πάθουμε…….

