Λέτε νά κάτσῃ στό σκαμνί ὁ GAP μέ τήν παρέα του;

χουν φυσικ φροντίσει γι τς συλίες τν βο(υ)λευτν μ κάθε δυνατν ν-τροπολογία.

λλ τ θέμα το πρώην «τσάρου» βρωμ κα ζέχνει, διότι οτε βο(υ)λετς πρξε, οτε κν μέσα στς πιλογς τν ψηφοφόρων. 

Συνεπς, τολάχιστον γι τν «τσρο» τ πάντα «παίζουν»! Συνέχεια

Στό σκαμνί Παπανδρέου – Παπακωνσταντίνου ἤ κάτι μᾶς ἑτοιμάζουν;

Πιστεύει κανείς ὅτι θά δικασθῇ ἤ θά καταδικασθῇ, ἔστω ἕνα στέλεχος τῶν τελευταίων «κυβερνήσεων» καί κυρίως τῆς προτελευταίας. Ἄστεῖα πράγματα. 

Δέν ξέρω ἀκόμη τί κρύβεται πίσω ἀπό τήν παραπομπή στήν βο(υ)λή τῶν Παπανδρέου καί Παπακωνσταντίνου. Ἔρχονται τραγικές ἡμέρες γιά τήν χώρα μας. Ἄν μή τί ἄλλο ἀποπροσανατολίζεται ὁ κόσμος ἀπό τά ὑπαρκτά προβλήματα καί ἀσχολεῖται μέ τίς πολιτικές συνωμοσίες. Παίζει τό παιχνίδι τους. Αὐτό θέλουν. Ἄς παίξουν μόνοι τους.

Τί ἄλλο θά σκεφτοῦν γιά νά ἐξαγνίσουν τούς προδότες;

Εὐχαριστοῦμε δέν θά πάρουμε.

Ἤδη ἄν διαβάσετε στίς διάφορες ἰστοσελίδες καί κυρίως αὐτές πού στηρίζουν τό σύστημα θά δεῖτε ὅτι ῥεζιλεύονται.

Σᾶς πήραμε χαμπάρι. Τό ἔχουμε ξαναζήσει τό ἔργο. Ἠλίθιοι καραγκιόζηδες. Δέν μᾶς ἐνδιαφέρει οὔτε ἐάν σαπίσετε στήν φυλακή. Ἀπεναντίας θά χαροῦμε πάάάάρα πολύ ἀλλά «ποῦ τέτοια τύχη;».

Παρεμπιπτόντως, ὁ Παπακωνσταντίνου εἶναι ἐξωκοινοβουλευτικός ἄρα, δέν καλύπτεται ἀπό τόν νόμο περί εὐθύνης ὑπουργῶν! Θά χαρῇ, βεβαίως, ὅλος ὁ Ἑλληνικός λαός νά δῇ τούς προδότες πίσω ἀπό τά σίδερα ἤ νά κρέμονται ἀπό κανένα σχοινί. Λέτε;

Ἄξίζει νά διαβάσετε τό παρακάτω ἄρθρο. Θά γελάσετε μέ τήν ψυχή σας,  ὅπως γέλασα κι ἐγώ: Συνέχεια

Ὁ τσᾶρος μοιράζει τὰ δικά μας ἑκατομμύρια γιὰ πλάκα!

Ξεκινᾶ διαφημιστικὴ ἐκστρατεία γιὰ τὰ πράσινα ἄλογα. Καιρὸς νὰ μᾶς κάνῃ μίαν ἀκόμη πλύσι ἐγκεφάλου! 

Δὲν τοῦ ἔφθαναν τὰ ὅσα ἔχει ἤδη διαλύσει. Δὲν τελειώνει ἡ φαντασία του! Οὔτε ἡ ὄρεξίς του. 

Ἔχει καὶ μίαν βίλλα ἀξίας 3.000.000 ποὺ πρέπει νὰ συντηρήσῃ! Μὲ μισθὸ ὑπουργοῦ τοῦ εἶναι ἀδύνατον κάτι τέτοιο! 

Συνεπῶς;

Μοιράζει εκατομμύρια για διαφημίσεις ο Παπακωνσταντίνου

 Με ύφεση 6% και πρόβλεψη για το νέο έτος στο 3%, ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου να που βρήκε περιθώριο να διαφημίσει την ανάπτυξη. Ή για να μιλάμε με μεγαλύτερη ακρίβεια την “αειφόρο ανάπτυξη”. 

Σε καιρούς λοιπόν όπου το συμμάζεμα του Κράτους είναι αναγκαίο, ο υπουργός Περιβάλλοντος προκήρυξε διαφημιστικό διαγωνισμό ύψους 2 εκατ. ευρών για την επικοινωνία της αειφόρου ανάπτυξης. Ο ανάδοχος θα διαχειριστεί το ποσό των 2 εκατ. ευρώ, για ένα διετές σχέδιο δράσης επικοινωνίας.

Υπενθυμίζεται ότι το ανωτέρω spec είχε προκηρυχθεί αρχικά τον περασμένο Μάϊο και η μοναδική συμμετοχή ήταν αυτή της Adel Saatchi & Saatchi. Ωστόσο, ο διαγωνισμός κηρύχθηκε άγονος τον περασμένο Οκτώβριο.

Θυμίζουμε ότι πρόσφατα το Πρώτο Θέμα αποκάλυψε ότι η ΔΕΗ, της οποίας πολιτικός προϊστάμενος είναι ο κ. Παπακωνσταντίνου, προχώρησε σε διαγωνισμό ύψους 12 εκατ. ευρώ με διαφημιστικό αντικείμενο, παρόλο που πρόκειται, ουσιαστικά, για ένα μονοπώλιο στην αγορά.

Και οι σχετικές πληροφορίες κάνουν λόγο για ιδιαίτερο ενδιαφέρον που επέδειξε σχετικά με την προώθηση του συγκεκριμένου διαγωνισμού το γραφείο του υπουργού. (πρῶτο θέμα)

Συνεπῶς ἔπιασε δουλειὰ γιὰ πράσινα ἄλογα. Ἄλλως τε ἡ Σέριφος δὲν τὸν πολυσυμπαθεῖ πλέον. Ὅλο κλειδωμένος μέσα εἶναι. 

Μᾶλλον ἑτοιμάζεται γιὰ ἀλλαγὴ …νήσου! 

Θὰ δοῦμε. Πάντως ἐμένα ὅλα αὐτὰ πολὺ μοῦ βρωμοῦν! 

Ἄλλως τε, ἕνας ἀπολύτως ἀποτυχημένος διαχειριστής οἰκονομικῶν (ἐθνικῶν) ὑποθέσεων, ὁ ὁποῖος μὲ δόλο μᾶς παρέδωσε στὰ τερτίπια καὶ στὶς ὀρέξεις τῶν πάσῃς τραπεζιτῶν,  γιατί νά σταματήσῃ τώρα τίς ἐπαναλήψεις; 

Μᾶς ἔχει ἤδη ἀποδείξει πὼς δὲν τὸν ἐνδιαφέρει ἡ διάσωσις τῆς Ἑλλάδος παρὰ μόνον ἡ δική του καὶ τῶν ἀφεντικῶν του. Γιατί λοιπόν τώρα νά κάνῃ κάτι εὐπρεπές κι ἔντιμο;

Φιλονόη.  

Μήπως μόλις τώρα μᾶς «ἐφόρεσαν» τό μνημόνιον;


Τά διάβαζα (δυστυχῶς δὲν διαβάζονται ὅλα μαζύ) καὶ τὰ ξαναδιάβαζα. 

Κάτι βρωμοῦσε.. 

Κάτι οἱ δηλώσεις Παπαδημ(ί)ου, κάτι τὰ ψοῦ καὶ ψοῦ τῶν Μπένυ καὶ λοιπῶν ΕὐρωπΕων, κάτι τὰ πήγαινε κι ἔλα τοῦ GAP, μὲ πονήρευαν. 

Βέβαια, οὐδέποτε ἔχω διατελέσει κομματόσκυλον, γιὰ νὰ μπορῶ νὰ ἀντιλαμβάνομαι σὲ μῆκος καὶ σὲ πλᾶτος τὰ πάντα. Ἀλλὰ μὲ ἐτοῦτα τὰ κουδουνισμένα ἀναγκαζόμαστε νὰ ἀναπτύξουμε διαισθήσεις, γνώσεις, ἀντιλήψεις ἀκόμη καὶ ἱκανότητες ποὺ δὲν ἔχουμε. 

Συνέχεια

Πάει καὶ τὸ μνημόνιον! Κυρώθηκε!

(Κατὰ τὸ «κατακυρώθη» κι ὄχι κατὰ τὸ κατχυρώθη»! Ὄχι ἐκ τοῦ …ὀχυροῦ λέμε!)

Μὲ 255 ὑπογραφές! 

Εἴχαμε κάποιους ἀντιμνημονιακούς; Καί ποῦ χάθηκαν; Ἢ μήπως τό μετάνιωσαν; 

Ξέρουμε, θὰ τοὺς κάνουν ΝΤΑ τὰ ἀφεντικά…

Μὰ εἴπαμε, πίσω ἔχει ἡ ἀχλάδα τὴν οὐρά. Καὶ τελείωσε!

Συνέχεια

Ὁ Παπακωνσταντίνου ἔχει ἄσυλο;

Ἐξ ὅσων γνωρίζω βο(υ)λευτὴς δὲν εἶναι. 

Ἐπίσης γνωρίζω πὼς αὐτοὶ μόνον ἔχουν μεριμνήσει γιὰ τὴν μὴ ἀποπομπή τους.

Μὲ τὸν «τσᾶρο» λοιπόν τί συμβαίνει; Ἔχει ἄσυλο;

Κι ἐάν ὄχι, τότε μήπως νά ἀσχοληθῇ σοβαρά ἡ δικαιοσύνη μαζύ του; 

Συνέχεια