Ἄς ἀφεθοῦμε στὸ …ἔρεβος!!!

Αὐτὸ τὸ «πρᾶγμα» ποὺ ἐντάξει, ἂς τὸ δεκτῷ ὡς ἀστεῖον εἶναι ἐπαρκῶς ἔξυπνο.
Ἔχει ἀνέβει ἀπὸ blog καὶ site ἐνημερώσεως, φυσικὰ καὶ ἀπὸ κόσμο ὡς «ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ».

Τὸ ὅ,τι τὰ γράμματα δὲν πατοῦν στὴν ἴδια γωνία…
Τὸ ὅ,τι τὰ γράμματα εἶναι σφηνοειδὴς γραφή, ἕως γραμμικὴ Β, τά ὁποῖα κάποιος τσοπάνος τὰ «σχεδίασε»,  πιθανότατα μὲ mouse…
Τὸ ὅ,τι ὁ τοῖχος ἔχει «σβησθεῖ» στὸ ἀριστερό του μέρος, ΔΕΝ εἶναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΑ ὁρατά;;;;;; Συνέχεια

Νὰ προσέχουμε τὴν προπαγάνδα… Κτυπᾶ πάντα ΥΠΟΥΛΑ!!!

 
Η φωτογραφία Ισραηλινού Στρατιώτη, που πατάει με το πόδι του ένα κοριτσάκι, είναι σίγουρα ψεύτικη και προέρχεται από μία υπαίθρια αναπαράσταση στο Μπαχρέιν.

Εξάλλου το κοριτσάκι είναι ζωντανό, κάτι που δεν συνάδει με την πραγματικότητα στην Γάζα, κατά την εμφάνιση του Ισραηλινού Στρατού. Συνέχεια

Τό σχολεῖο τοῦ ΟΗΕ πού βομβάρδισε τό Ἰσραήλ τώρα …χρεώνεται στήν ΧΑΜΑΣ;

Όλος ο πλανήτης γνωρίζει πως το Ισραήλ βομβάρδισε σχολείο του ΟΗΕ….

Όμως στον οχετό παραπληροφόρησης του MEGA, η είδηση παρουσιάστηκε εντελώς διαφορετικά…

Συνέχεια

Στὸ στόχαστρο τῶν πρακτόρων τὸ «ΠΛΑΙΣΙΟ»!!!

Άλλη μία Ελληνική επιχείρηση στο στόχαστρο των πρακτόρων.

Το πιο επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα, με τους χαμηλότερους τόκους για αγορές με δόσεις,  μπήκε στο στόχαστρο των «αριστερών» Συριζαίων μεγαλομετόχων της Goldman Sachs, της BlackRock και της JP Morgan.

Ξέρουν πολύ καλά ότι αυτή η επικοινωνιακή επίθεση θα προκαλέσει οικονομικές ζημιές.
Ξέρουν πολύ καλά ότι η πτώση του τζίρου θα προκαλέσει μείωση προσωπικού  κι αυτό ακριβώς επιδιώκουν.
Συνέχεια

Ὁ μέγα-τουρισμὸς σήμερα…!!!

Εὐτυχῶς ποὺ ὁ πρωθυπουργὸς Some-are-Ass εἶχε ἀνακοινώσει γιὰ τὸν ἐπικείμενο μεγατουρισμό, ἀλλοιῶς δὲν θὰ πίστευα στὰ μάτια μου.
ΠΕΝΤΕ στοὺς ΤΡΕΙΣ στὴν Ἑλλάδα ἐφέτος τὸ καλοκαίρι εἶναι τουρίστες.
ΕΝΑΣ στοὺς ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ Κινέζους ἔχουν ἔλθει γιὰ νὰ δοῦν τὴν Πάτμο καὶ τὴν νυκτερινή της ζωή.
Κάθε μέρα ξεφορτώνει ἡ Cosco containers μὲ τουρίστες καὶ φορτώνουν δύο δύο τὰ τριαξονικὰ στὰ λιμάνια τὰ μπαγκάζια τους. Συνέχεια

Ἄς ἀσχοληθοῦμε καλλίτερα μὲ τὸν Κασιδιάρη, τὴν ὥρα ποὺ ΞΕΠΩΛΟΥΝ τὴν ΔΕΗ!!!

Καλοκαιράκι…. Ζέστες… Ὁ μισὸς πληθυσμὸς τῶν Ἑλλήνων κάτω ἀπὸ τὸ ὅριον τῆς πτώχειας…
Οἱ περισσότεροι σήμερα ἐνασχολοῦνται μὲ δύο πράγματα: πῶς θὰ ἐπιβιώσουν καὶ πῶς θὰ καταπολεμήσουν τὸν …«φασιστο-ναζιστικο-ῥατσισμό»… Κι ἔτσι μποροῦν κάποιοι ἄλλοι νὰ ΞΕΠΩΛΟΥΝ ἀνενόχλητοι καὶ τὴν ΔΕΗ καὶ τὶς παραλίες μας ἀλλὰ ἀκόμη καὶ  τὸν ἴδιο τὸν …Κολοκοτρώνη!!!!
Κι ὄχι μόνον φυσικά…!!!
Διότι αὐτὰ εἶναι γιὰ …ἀρχή!!! Γιὰ νὰ ἀνοίξῃ ἡ …ὄρεξις κάποιων!!!
Συνέχεια