Σὲ προηγουμένη ἀνάρτησι (τὰ ἀμερικανάκια μᾶς χαρίζουν κάτι;) εἴχα θίξει τὸ «περίεργον» ζήτημα τῶν «δωρεάν» ἁρμάτων μάχης ποὺ θὰ δοθοῦν ἀπὸ τὰ ἀμερικανάκια στὴν Ἑλλάδα. Προσωπικῶς μοῦ ἔκανε μεγάλην ἐντύπωσι ὡς γεγονός. Εἷμαι καὶ ἀδαὴς μὲ τὰ στρατιωτικὰ καὶ τὰ ἐξοπλιστικά… Συνεπῶς παρέμενα ὡς παρατηρητὴς μόνον τῆς πληροφορίας, ἀνίκανη νὰ τὴν ταξινομήσω ἢ νὰ τὴν ἀξιολογήσω. Διότι αὐτὸ τὸ «δωρεάν» μὲ ξένιζε. Σκέτο.
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: προπαγάνδα
Ἕνα βραχιόλι, δύο ἐπιχειρηματίες καὶ μία ἐπιστημονική ἄποψις.
Τί σχέσι θὰ μποροῦσαν νὰ ἔχουν ὄλα αὐτά; Ἴσως καὶ καμμία. Ἴσως καὶ μεγάλη.
Προσωπικῶς πιστεύω (κι ἔχω ἐπιτύχει πολλὲς φορές μὲ τὸν ἑαυτό μου) στὴν αὐτοδιαχείρισι τῆς ἐνεργείας. Τί ἐννοῶ; Πιστεύω πὼς «ἡ δύναμις εἶναι μέσα μας». Πιστεύω πὼς πράγματι μποροῦμε νὰ ξεπεράσουμε πολλὲς ἀσθένειες καὶ νὰ τὶς ἀφήσουμε ἔξω ἀπὸ τὴν ζωή μας. Πιστεύω ἐπίσης στὴν βοηθητική χρήσι πολλῶν τροφῶν ἢ κι ἀντικειμένων. Πάντα ἐξ ἰδίας ἐμπειρίας.
Δηλώνω πὼς οὐδέποτε ἔχω διαθέσει χρήματα γιὰ νὰ «μὲ βοηθήσουν» διάφορα ἀντικείμενα. Πὼς οὐδέποτε ἔχω πέσει θύμα διαφόρων πονηρῶν, γιὰ τέτοια ζητήματα. Καὶ πὼς πάντα ἀναφέρομαι ΜΟΝΟΝ σὲ προσωπικὰ βιώματα.
Παραπληροφορήσεις!
Πάλι newsit σήμερα! Ἔγραφα νωρίτερα γιὰ τὴν βόλτα ποὺ ἔκαναν καὶ εὑρῆκαν τὴν Ἀθήνα ἄδεια! Τρόμαξαν οἱ δημοσιογραφᾶρες τοῦ newsit! Καὶ τώρα ποιούς θὰ κυνηγοῦν τὰ ἀκροδεξιά στοιχεῖα; Προσέξτε εἰκόνες καὶ σχόλια:
ΩΡΑ 16.50 Κλειστή και πάλι από κατοίκους η Ηπείρου στην συμβολή της με την Αχαρνών
– Κλεισμένοι στα σπίτια τους οι αλλοδαποί – Φοβούνται τα τάγματα μίσους
– Τι λένε στο Newsit αλλοδαποί καταστηματάρχες
– Επεκτείνονται σε όλη την Ελλάδα οι ρατσιστικές επιθέσεις
– ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ NEWSITΗ εικόνα σήμερα στις γειτονιές της Γ Σεπτεμβρίου είναι εικόνα “Δεκαπενταύγουστου”. Απαγορευτικό κυκλοφορίας αλλά και απαγορευτικό εισόδου, έστω και αυτοσχέδιο σαν αυτό εδω! ‘Η κάποιοι ζητούν από τους συμπολίτες τους να καταγγείλουν όσους νοικιάζουν σπίτια σε αλλοδαπούς!
Ποιός φοβᾶται τόν Μέγα Ἀλέξανδρο;
Πολύς λόγος γίνεται τά τελευταῖα χρόνια γιά τό ποῦ εὑρίσκεται ὁ τάφος ἤ ἡ σορός τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου. Τό πιθανότερο εἶναι ὅτι κάποιοι γνωρίζουν, ὅπως πολύ πιθανόν εἶναι ὅτι δέν θέλουν νά γίνη γνωστή ἡ θέσις του. Γιατί; Πότε ἐξαφανίστηκε ὁ τάφος; Ποιές ἦταν οἱ πολιτικοθρησκευτικές συνθῆκες τῆς ἐποχῆς; Ποιός εἶχε κίνητρο νά τόν ἐξαφανίση; Ποιοί δέν θέλουν νά ἀλλάξουν τά δεδομένα τῆς Ἱστορίας; Ποιοί δημιουργοῦν ἐμπόδια καί ἐξαφανίζουν στοιχεῖα;
Σήμερα δέν ὑπάρχει καί δέν πρόκειται νά ξαναγεννηθῆ ἕνας Μέγας Ἀλέξανδρος. Ὅμως…. Συνέχεια
Αὐτοὶ μᾶς πῆραν τὰ μέτρα. Ἐμεῖς τί θά πάρουμε;
Πολύς λόγος γιὰ τὰ μέτρα. Πολύς λόγος γιὰ τὴν χειραγώγησι. Πολὺς λόγος γιὰ τὴν νέα τάξι!
Λόγος γιὰ ἐμᾶς; Θὰ ὑπάρξῃ; Θὰ τὸν ἀποκτήσουμε; Θὰ ἀποφασίσουμε πὼς εἶναι δικαίωμά μας νὰ ὑπάρχουμε, νὰ σκεπτόμασθε καὶ νὰ κτίσουμε μίαν κοινωνία κατὰ πῶς τὴν θέλουμε ἐμεῖς κι ὄχι κατὰ πῶς μᾶς ἔπεισαν πὼς πρέπει νὰ εἶναι; Ἢ ἀκόμη χειρότερα, κατὰ πῶς μᾶς ὁρίζουν κάποιοι ἄλλοι;
Οἱ προφητεῖες!
Τὸ ἄρθρον ἔχει τίτλο «ἔξι ἀποτυχημένες προφητεῖες…»… Ἐγὼ θὰ σᾶς μιλήσω γιὰ πολὺ περισσότερες!
Ὄχι ἕξι! Ἑκατὸν Ἕξι! Μόλις τὰ τελευταῖα δέκα-δεκαπέντε χρόνια, ἔχω γίνει αὐτήκοος μάρτυς δεκάδων! Τὶ γιὰ τὶς 25 Δεκεμβρίου τοῦ 1996, τοῦ 1997, τοῦ 1998, τοῦ 1999, τοῦ 2001, τοῦ 2002, τοῦ 2003, τοῦ 2005…(Τὸ 2000 τὸ εἶχαν παρακάμψει διότι τὸ περίμεναν ὅλοι οἱ ἄλλοι! Ἡ μόνη χρονιὰ ποὺ κοιμηθήκαμε ἥσυχοι! Εὐτυχῶς!)
