
….γιατί όχι!.. λέω εγώ….
ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ (antinews.gr) 🙂
Τι σχέση έχει η Μπακογιάννη με την Siemens; Δεν θα σας πω εγώ, ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙNEWS 16/6/2010 Συνέχεια

….γιατί όχι!.. λέω εγώ….
ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ (antinews.gr) 🙂
Τι σχέση έχει η Μπακογιάννη με την Siemens; Δεν θα σας πω εγώ, ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙNEWS 16/6/2010 Συνέχεια
Η αταβιστική αντιπολίτευση της ΝΔ με τα εμφυλιοπολεμικά συνθήματα της Δεξιάς και της Αριστεράς το ’40 στον 21°μΧ Αιώνα (!) μας αναγκάζει να αναμοχλεύσουμε κι εμείς το…παρελθόν.
Και μόνο να κοιτάξουμε το πόρισμα της Zήμενς από τα κόμματα, ακόμα γελάνε στο Vilabaho.
Δυστυχώς για Εμάς, για την Χώρα μας, το τελευταίο πράγμα που έκανε η Κυβέρνηση Παπαδήμου, Σαμαρά, Βενιζέλου είναι ξεπλύνει όλα τα εγκλήματα της Siemens με ένα μικρό πρόστιμο, λες και παραβιάσε τον ΚΟΚ! Συνέχεια