Οἱ προγραμματικές δηλώσεις τοῦ Σαμαρᾶ

Οἱ προγραμματικές δηλώσεις τοῦ ἑτέρου ὀλιγίστου (πήξαμε πιά ἀπό ἀχρήστους καί ὀσφυοκάμπτες)!

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Α. ΣΑΜΑΡΑ: «ΠΩΛΕΙΤΑΙ Η ΕΛΛΑΣ»! Συνέχεια

Ὁ κ.Στουρνάρας τοῦ ΙΟΒΕ, τί ἔχει νά πῇ γιά τόν…Χριστοφορᾶκο;

netakias.wordpress.com

Γιατί άραγε τον επέλεξε ο Αντώνης Σαμαράς;

Γιατί άραγε ; ; ; Συνέχεια

Ἀτράντακτες ἀλήθειες καὶ πολιτικὸ ψεῦδος.

 

Είναι αλήθεια ότι ο ΓΑΠ  ως μέλος πολλών οργανισμών και κλειστών λεσχών, λατρών της παγκοσμιοποίησης είναι συνεπής και στηρίζει την παγκόσμια διακυβέρνηση. Σε συνέχεια της ευκρινώς διατυπωθείσας θέσης του στο συνέδριο του Econoimist τον Απρίλιο του 2010 περί ανάγκης  «να πάμε το συντομότερο σε μία παγκόσμια διακυβέρνηση…», σε χθεσινή συνέντευξή του στην βρετανική Guardian  (http://www.guardian.co.uk/world/2012/jun/15/george-papandreou-supports-pro-european-parties) τονίζει την ανάγκη να έχει η Ελλάδα μία προ-ευρωπαϊκή κυβέρνηση ως προπομπό μιας άλλης πανευρωπαϊκής η οποία θα έχει ως πρωθυπουργό την φράου Μέρκελ και στην οποία ίσως ο ΓΑΠ διεκδικεί και θέση!.

Συνέχεια

Πᾶρτε κουράγιο – Ἔρχεται ὁ ἐργασιακὸς Ἀρμαγεδδῶν τοῦ … Σαμαρᾶ.

σ.σ.netakias – Εφυγε ο ΓΑΠ ήρθε ο Κομανέτσι….)

Σειρά επώδυνων μέτρων καλείται να προωθήσει εντός του 2012 η επόμενη ηγεσία του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης σε εργασιακά και ασφαλιστικό.

Σύμφωνα με το real.gr, στο στόχαστρο της νέας κυβέρνησης θα τεθούν εκ νέου, βάσει των δεσμεύσεων του μνημονίου, οι κατώτατοι μισθοί, καθώς οι κοινωνικοί εταίροι καλούνται να επανεξετάσουν έως τον Ιούλιο όλα όσα προβλέπει η Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας. Συνέχεια

Κατὰ τὰ ἄλλα ὁ Ἀντωνάκης πάει γιὰ διαπραγμάτευσιν…

Εἶναι τὸ τελευταῖο  ἀνέκδοτον αὐτό.
Ἀφιερωμένον φυσικὰ σὲ ὅλους αὐτοὺς ποὺ τὸν ἐφήφισαν..
(Ὄχι δῆλα δὴ πὼς οἱ ἄλλοι εἶναι καλλίτεροι… Ἀλλά τόν Ἀντωνάκη βρέ παιδιά; Τόν Ἀντωνάκη;) Συνέχεια

Κάνατε τόν Σαμαρᾶ Πρωθυπουργό; ΙΔΟΥ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 30 ΜΕΤΡΑ! suckers!

«σ.σ.netakiasΟταν όλοι οι ξένοι αναγνωρίζουν τον Σαμαρά ως τον Ηγέτη του Μνημονίου….OTAN ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΡΗΣΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ… ΜΕ ΠΟΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ…ΘΑ ΚΑΝΕΙ “ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ; Na μην αναφέρω ότι θα πληρώσουμε και τα κερατάτικα της Siemens, της KMW, της Hochtief, των εργολάβων” Συνέχεια