
Καί τί νά σχολιάσουμε τώρα ἐμεῖς;
Τά ἀσχολίαστα;
Ἄν τέ, καὶ σὲ καλὴν μεριά… Ἔ… Συγγνώμη.. Καλὴν χώνεψιν ἤθελα νὰ πῶ! Συνέχεια

Καί τί νά σχολιάσουμε τώρα ἐμεῖς;
Τά ἀσχολίαστα;
Ἄν τέ, καὶ σὲ καλὴν μεριά… Ἔ… Συγγνώμη.. Καλὴν χώνεψιν ἤθελα νὰ πῶ! Συνέχεια

Διότι τόσα πολλὰ μαζεμένα λάθη, τόσες πολλὲς κωλοτοῦμπες, τόσα πολλὰ πήγαινε κι ἔλα, μόνον στὶς ἐξῇς περιπτώσεις θὰ μποροῦσαν νὰ συμβαίνουν:
Βρὲ τὸ ἄτιμο τὸ πιντί…
Βρὲ τὸν ἀνεκδιήγητον…
Βρὲ τὸν ἐντεταλμένον…
Τώρα τὸ παραδέχεται κι ἐπισήμως, σὲ δημόσιες ὁμιλίες του!
«Παρέδωσα ἐθνικὴ κυριαρχία» εἶπε!
Καί τώρα βρέ Ἀντωνάκη τί θέλεις;
Τελικῶς ἀκόμη καὶ πλεόνασμα ἔχουμε…
Τόσο καλά!
Τόση ὕφεσις…
Τόση λάσπη…
Τόση ληστεία…
Κι ἀκόμη ἔχουμε πλεόνασμα!
Μήπως κάποιοι προετοιμάζονται γιά τήν …ἐπεισοδιακή τους ἔξοδον ταχύτατα; Πόσο ψέμμα πΧιά; Πόση παραπληροφόρησις; Πόση προπαγάνδα; Συνέχεια
Ὅλα τὰ παλαιὰ ἀγοράζω…
Γράφει ὁ Νετάκιας σήμερα κι ἔχει πάλι δίκαιον!
Βέβαια, ἐγὼ ἔχω τοποθετηθεῖ ἤδη στὰ περὶ μνημονίου!
Θεωρῶ πὼς ὅσο παραμένουμε στὸ νὰ βλέπουμε μόνον πὼς ὅλοι αὐτοὶ ξεκίνησαν τὸ ξεπούλημα μέσῳ τοῦ μνημονίου, καταφέρνουμε νὰ βλέπουμε μόνον κορυφὲς ἀπὸ τὰ παγόβουνα ποὺ ἔχουν στηθεῖ γύρω μας.
Δὲν εἶναι κακό… Ἁπλῶς λίγο μονόπλευρον!
Βέβαια, θὰ μοῦ πεῖτε ἴσως, πὼς δὲν μποροῦν ὅλοι νὰ δοῦν τὸ Ὅλον…
Τὸ ξέρω..
Ἀλλά οὔτε κἄν τά χρειώδη; Συνέχεια