Τὶ δὲν ἔκανες Ἀντώνη…

Ὅταν εἶχες τὸ διαπραγματευτικὸ χαρτὶ Σαμαρᾶ στὸ 2ο Μνημόνιο νὰ πατήσῃς πόδι, νὰ πῇς ἕνα ἠχυρὸ ΟΧΙ ἢ ἔστω νὰ διαπραγματευθῇς γιὰ νὰ ἀφαιρεθοῦν ὅλοι οἱ ὅροι παραχωρήσεως ἐθνικῆς κυριαρχίας καὶ ἰσοπεδώσεως τοῦ κοινωνικοῦ κράτους μὲ ἀντάλλαγμα τὴν ὑπογραφή σου, κερδίζοντας ἔστω λίγο χρόνο γιὰ νὰ πιάσῃ καὶ τοὺς ἄλλους ἡ μπόρα, τό μόνο ποὺ ἐζήτησες εἶναι ἐκλογὲς γιὰ νὰ βγῇς κορδωτὸς κορδωτὸς πρωθυπουργός. 
Συνέχεια

Πᾶμε γιὰ ἐκλογές!

Καὶ πολὺ σύντομα μάλιστα! 
Συντομότερα ἀπὸ ὅσο περιμέναμε!
Ἀλήθεια, μέ τόσην ἀκυβερνησία δέν περνᾶμε θαυμάσια; 
Ἔως καὶ οἱ Τοῦρκοι λούφαξαν!
Βλέπετε, ὅταν ἔχουν νὰ κάνουν μὲ τὶς γνωστὲς καὶ μὴ ἐξαιρετέες κυβερνήσεις, ξέρουν τὶ πρέπει νὰ κάνουν. 
Τώρα, στὴν ἀναμπουμπούλα, τὰ ἔχουν χάσει.
Σκέπτονται τὰ μεμέτια, «βρέ μπᾶς καί ξεπηδήξῃ κάποιος παλαβός καί δέν προλάβουμε νά ἀντιδράσουμε; Μὲ τοὺς κουδουνισμένους τὰ ἔχουμε κάνει πλακάκια! Μέ τούς τρελλούς ὅμως;»  Συνέχεια

Ἀντωνάκη, καλὰ ξεμπερδέματα!

Τί ἡμέρα καί ἡ ἐχθεσινή;
Καί ἰδίως, τί νύκτα ἡ ἐχθεσινή;
Προχθὲς τὸ βράδυ εἴχαμε τὴν μεγαλυτέραν Πανσέληνον. 
Αὐτὸ ἦταν καλό, διότι καταφέραμε νὰ ψηφίσουμε …σεληνιασμένοι!
Ὅμως, ἄν καὶ ξεκάθαρος ὁ σεληνιασμός μας, τελικῶς τὸν Ἀντωνάκη τὸν ἀφήσαμε …ἄνευ ἐντολῆς!
Οὐσιαστικῶς τὸν ἀφήσαμε ἄνευ δυνατότητος σχηματισμοῦ κυβερνήσεως. 
Τζᾶμπα λοιπόν οἱ ἐπί πλέον πενήντα ἔδρες πού τσίμπησε ὁ μπαγάσας; 
Τζᾶμπα.. Ἐν τελῶς τζᾶμπα!
Τί νά τίς κάνῃ; Συνέχεια

Ὁ κατήφορος τῆς θλιβερῆς Ν.Δ. συνεχίζεται καὶ στὴν Ξάνθη…

 

                    

     Ο κύριος που βλέπετε στην παρακείμενη φωτογραφία μαζί με τον (σ.σ. εμφανώς πανευτυχή) πρόεδρο της Ν.Δ. Αντώνη Σαμαρά, δεν είναι άλλος από τον υποψήφιο βουλευτή της Ξάνθης Αντνάν Πετσενίκ. Μόλις λοιπόν οριστικοποιήθηκε η συμμετοχή του εν λόγω υποψηφίου στα ψηφοδέλτια της ΝΔ, ο άνθρωπος άρχισε τις επισκέψεις σε φορείς και συλλόγους. Μαντέψτε ποιός ήταν λοιπόν ο πρώτος  φορέας που επισκέφτηκε. Ήταν απλούστατα η Τ.Ε.Ξ. Το παράνομο σωματείο δηλαδή της «Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης» που απηχεί

Συνέχεια

Μὰ δὲν θὰ δακρύσω πιὰ γιὰ ‘σένα…

Λογικά, κάποια στιγμή θα γίνουν  εκλογές…κάποια…
Όχι ότι θα αλλάξει κάτι ,άλλως τε αν οι εκλογές άλλαζαν ουσιαστικά πράγματα στο σύστημα, κάποιο τρόπο θα είχαν βρει για να τις κηρύξουν παράνομες..
Αλλά ας παραβλέψουμε αυτό κι ας επικεντρωθούμε στα των εκλογών καθαρά…

Συνέχεια

Ὅταν τὰ Giorgo ἔκαναν business μὲ πετρέλαια!


Ὅταν λοιπὸν τὸ Giοrgo ἔκανε τὶς συμφωνίες του, μαζὺ μὲ τὸ ἄλλο Giorgo καὶ μὲ σύμβουλο τὸν μεγάλο διδάσκαλό τους Κωστάκη Σημίτη (βᾶλτε καὶ τὸ πατρικό του, δὲν μὲ χαλάει!), μὲ τὴν στήριξι τοῦ ἄλλου Giorgo (αὐτοῦ, τοῦ ΛΑΟπλάνου) καὶ τῆς Ντορίτσας, καθῶς  καὶ μὲ τὴν «ἀνοχὴ» (;;;;;;) τῆς Ἀλέκας, τοῦ Ἀλέκου, τοῦ Ἀλέξη, τοῦ Ἀντωνάκη καὶ λοιπῶν μικρῶν καὶ μεγάλων κεφαλῶν τῆς αὐτῆς συμμορίας, τότε λοιπὸν ἔκαναν big business!!! Very big business!!!

Συνέχεια