Ἕνα βαγόνι γεμάτο νεκρούς!

Ὅταν διάβασα τὸ παρακάτω κείμενον ἔκλαψα.

Ἔκλαψα πολύ! Κι ἔκλαψα πολὺ διότι μοῦ θύμισε κάποια ἄλλα γεγονότα, πρὸ ἐτῶν. 
Δυστυχῶς, ἀκριβῶς τὸ ἴδιο περιστατικὸ ἔχω ζήσει δύο φορὲς κι ἐγώ. Τὴν μία μέσα στὸν δρόμο καὶ τὴν ἄλλην σὲ μία παραλία. 
 Δὲν ἔχουν σημασία οἱ λεπτομέρειες. Τὸ μόνον ποὺ θὰ προσθέσω εἶναι πὼς στὴν μία περίπτωσιν ἤμουν 19 ἐτῶν καὶ περπατούσαμε μὲ τὴν παρέα μου, συνομήλικοί μου, στὴν Ἱπποκράτους.  Συνέχεια

Tί Μοίρα κι αὐτή;

Διάβαζα σήμερα σε ένα άρθρο,ότι το επιχειρηματικό κλίμα στην Γερμανία επιδεινώθηκε,επηρεαζόμενο από την γενικότερη κατάσταση στην ευρωζώνη.

Κάποιοι αρχίζουν και αναρωτιούνται ολοένα και περισσότερο φωναχτά,για το που βαδίζει η Ευρώπη και κατά πόσο ενωμένη είναι.

Αλήθεια,είναι αστείο. Συνέχεια

Ἕνα δωράκι made in HELLAS !!!

Ποτέ ξανά στα χρονικά της νεότερης κι όχι μόνο ιστορίας, καμία χώρα υποτίθεται πολιτισμένη, Ευρωπαϊκη, δεν προσήλθε να ψηφίσει σε εκλογές, υπό τέτοιες συνθήκες,απόλυτης τρομοκρατίας και προπαγάνδας που θυμίζει άλλες εποχές,όσο η Ελλάδα!
Η απόλυτη πλύση εγκεφάλου μέσω του απροκάλυπτου ψέματος, για ένα μέλλον μαύρο δυσοίωνο ΑΝ δεν ψηφίσουμε αυτούς που ΑΥΤΟΙ θέλουν.«Αν δεν ψηφίσεις «αυτόν» θα βγεις από το ευρώ και μετά θα έρθει η Αποκάλυψη με τους τέσσερις καβαλάρηδες μαζί!!».
Λαμόγια εντός κι εκτός χώρας…
Συνέχεια

Γνωρίζουν μήπως καί τό πόσο ἠλίθιοι εἶναι αὐτοί στούς ὁποίους ἀπευθύνονται;

Παρηκολούθησα τὰ προεκλογικὰ σπὸτ ὅλων τῶν πολιτικῶν κομμάτων καὶ αὐτὸ ποὺ ἀντιλήφθηκα εἶναι ὅτι μᾶλλον ἀπευθύνονται σὲ ἠλιθίους… 

Καὶ αὐτὸ εἶναι τὸ λιγότερο…  Συνέχεια

Ὑπάρχει ὅμως καὶ τὸ ἐμεῖς…

Ναί, ὑπάρχει πάντα καὶ τὸ «ἐμεῖς»…

Κι ἄς τὸ  ἔχουμε ξεχάσει…

Κι ἄς ἔχουμε χάσει λίγο ἀπὸ τὸν ἑαυτόν μας…

Κι ἄς  μεγαλώσαμε μέσα σὲ ψέμματα, εἰκονικὲς πραγματικότητες καὶ παραδοξολογίες….

Συνέχεια