Ὁ ἰός τῆς Μαργαρίτας

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Ακούμε διαρκώς περί πολιτικού συστήματος και νομίζουμε ότι είναι κάτι αόριστο, κάτι ιδεολογικό. Κάθε άλλο όμως. Το πολιτικό σύστημα, όπως και κάθε σύστημα είναι στην ουσία ένα πληροφοριακό σύστημα.

Χωρίς να εμβαθύνουμε στην λεπτομέρεια, με μια πρόχειρη προσπάθεια μπορούμε να δούμε ότι Συνέχεια

«Δέν ἐλπίζω τίποτα, δέν φοβᾶμαι τίποτα, εἶμαι ἐλεύθερος»

Τό δημοψήφισμα, πού δέν ἔγινε – παίζει νά ἦταν μπλόφα γιά νά ἀποχωρήσῃ ὁ ὀσφυκάμπτης καί νά παραδώσῃ τήν καυτή πατάτα καί νά συμπαρασύρῃ στήν εὐθύνη τῆς καταστροφῆς τῆς χώρας ὅλο τό πολιτικό σύστημα – ὡδήγησε τήν χώρα σέ «κυβέρνησι ἐθνικῆς ἐνότητος». Οἱ δικτάτορες τῶν Βρυξελλῶν (καί Βερολίνου), ἀπεφάσισαν καί διέταξαν τό ἑλληνικό προτεκτορᾶτο νά ψηφίσῃ  καί δεσμευτῇ ἐγγράφως ἥ νέα δανειακή σύμβασις ἀπό ὅλα τά κόμματα πού στηρίζουν τήν μεταβατική; κυβέρνησι. Συνέχεια

Ἐγκαταλείπει καί τό κόμμα ὁ GAP

Ὁ ὑπό προθεσμίαν «πρωθυπουργός» τῆς χώρας, ὅπως ὅλα δείχνουν, ἐγκαταλείπει τήν διακυβέρνησι(!) τῆς χώρας σέ λίγες ἡμέρες καί τυπικά. Ἡ καταστροφική πορεία τῆς Ἑλλάδος φέρει τήν σφραγίδα τοῦ Παπανδρέου, ὁ ὁποῖος ἀνέλαβε τεράστια εὐθύνη τόν Ὀκτώβριο τοῦ 2009, τήν ὁποία δέν μπόρεσε νά σηκώσῃ.

Ὁ πιό  λαομίσητος ἀρχηγός κυβερνήσεως, ἡ προμελετημένη ἀπόφασις τοῦ ὁποίου νά Συνέχεια

Τά στημένα γεγονότα γιά τήν ἐξαπάτησι τοῦ λαοῦ


Ἔχω τήν ἐντύπωσι ὅτι ὅλα αὐτά πού συμβαίνουν τίς τελευταῖες ἡμέρες στήν χώρα εἶναι στημένα. Τό δημοψήφισμα τοῦ «πρωθυπουργοῦ» ἡ κωλοτούμπα τοῦ ἀρχηγοῦ τῆς ἀξιωματικῆς ἀντιπολιτεύσεως, οἱ κορῶνες ἀπό τήν πλευρά τῶν «διαφωνούντων» βουλευτῶν καί ὑπουργῶν τοῦ Πα-σόκ. Στημένα γιά νά Συνέχεια

Στρίβειν διά τῶν ἐκλογῶν;

Μά ψάχνουν νά βροῦν ὁδόν διαφυγῆς. Εἶναι προφανές. Θέλουν νά ἀποχωρήσουν ἀπό τήν «κυβέρνησι» ἤ – τό πιθανότερο – νά μοιραστοῦν τίς εὐθύνες μέ κάποιους ἄλλους. Μονοκομματική «κυβέρνησις» οὕτως ἤ ἄλλως δέν θά ὑπάρξῃ……

Πρίν ἀπό λίγες ἡμέρες ὁ Συνέχεια

Ἀπό σήμερα ἡ ἀνθρωπότης εἶναι πτωχοτέρα!!!

Πρό μερικῶν ὡρῶν ἒγινε γνωστό πώς ἡ Γαλλίδα Ἑλληνίστρα Ζακλίν Ντέ Ρομιγύ (Jacqueline de Romilly) δέν εἶναι πλέον μαζύ μας!

Θλίψις μεγάλη….

Εἲμαστε πτωχότεροι ὡς ἂνθρωποι..

Ὁ πλανήτης μκραίνει…

Τήν εὐχαριστοῦμε πού πάντα καί ἐπάνω ἀπό κάθε τί, τοποθετοῦσε τήν ἀλήθεια καί τόν ἂνθρωπο!

Καλό της ταξείδι!

Φιλονόη.

Συνέχεια