Γιατὶ δὲν πιστεύω σὲ αὐτὸν τὸν λαό!

Ἀλλά καί, γενικῶς, σὲ ὁποιονδήποτε ἄλλον λαό!!!

Ὅταν λέμε λαός, ἐννοοῦμε τοὺς πᾶντες! Νέους, γέρους, μεσήλικες… Τοὺς πᾶντες! Ἕνας λαὸς ὅμως κατὰ βάσιν ἀπαίδευτος. Τὶ ἐννοῶ; Σὲ τί χρειάζεται ἡ πολιτεία; Γιὰ   νὰ εἶναι πολιτεία ἢ γιὰ νὰ ἐκκολάπτῃ τὴν ἀδικία; Θέλουμε πολιτεία ἢ ἄνδρον ἁρπακτικῶν;

Δὲν πιστεύω σὲ ἕναν λαό ποὺ ἔχει μάθει στὴν ἁρπακτὴ. Δὲν πιστεύω σὲ ἕναν λαό ποὺ ἔχει σκύψει τόσες φορές τὸ κεφάλι. Δὲν πιστεύω σὲ ἕναν λαὸ ποὺ ἔχει συμβιβασθεῖ μὲ τὴν ἀνηθικότητα καὶ τὰ ταβάνια!

Γιατί;

Συνέχεια

Κτηνώδης ἐκβιασμός τῆς Γερμανίας στὴν Ἑλλάδα!

του Κώστα Χαρδαβέλλα

Το τελευταίο 24ωρο εξελίσεται υπογείως ένας κτηνώδης εκβιασμός της Γερμανίας κατά της Ελλάδας με στόχο να μην υποστηριχθεί η αίτηση των θυμάτων του Διστόμου, με την οποία ζητούν να εφαρμοστεί η απόφαση του Ανώτατου Ιταλικού Δικαστηρίου!

Σύμφωνα με αυτήν επιτρέπεται η απαλλοτροίωση γερμανικών περιουσιων στην Ιταλία, προκειμένου να αποζημιωθούν τα θύματα του πολέμου! Ο εκβιασμός που γίνεται στη χώρα μας και στην κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου έχει σαν βασικό μοχλό την στήριξη των οικονομικών αναγκών της Ελλάδας στην παρούσα φάση (ευρωπαϊκό ομόλογο, επιμήκυνση χρέους κλπ). Συνέχεια

Ἀστικοί ἀγροὶ: προτάσεις! (α’)

Ἡ παρακάτω πρότασις μὲ βρίσκει σύμφωνη.
Μὴν βιαστοῦν κάποιοι νὰ τὴν κρίνουν ὡς προερχομένη ἀπὸ ἕναν χῶρο ποὺ δὲν προστατεύει κατ’ οὐσίαν τὰ συμφέροντα τοῦ Ἕλληνος πολίτου! (Συνήθως προασπίζονται τὰ παγκοσμιοποιημένα συμφέροντα κάποιων…. Ἀλλὰ ἐδῶ ἔχουν δίκαιον!)
Ἐξετάζουμε ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ, ἀπὸ ὃπου κι ἐὰν προέρχονται καὶ  ἀναζητοῦμε λύσεις σὲ προβλήματα ποὺ ἐλάχιστοι ἔχουν πρὸς ὥρας συνειδητοποιήσει.
Ὑπάρχει ἀνάγκη καὶ πρέπει νὰ βρεθοῦν τρόποι γιὰ  νὰ λυθοῦν προβλήματα!
Τὸ παρακάτω κείμενον εἶναι μία πολύ καλή ἰδέα!
Ὅσοι Δῆμοι διαθέτουν δημάρχους ποὺ σκέπτονται, ἂς ξεκινήσουν!

Συνέχεια

Ἀφ’ οὗ εἶναι παράνομο νὰ στείλω πληρεξούσιό μου νὰ ψηφίσῃ στὶς ἐκλογὲς, γιατὶ εἶναι νόμιμο νὰ στείλω ἕναν πληρεξούσιό μου στὴν Βουλὴ νὰ νομοθετῇ αὐτός ἀντὶ γιὰ ἐμοῦ;

Η λαϊκή κυριαρχία είναι αμεταβίβαστη. Τι θα πει αυτό; Θα πει ότι δεν μπορώ να παραδώσω μέρος ή όλη την πολιτική μου εξουσία ως πολίτης σε κάποιον άλλον, οποιοσδήποτε και αν είναι αυτός. Αυτά τουλάχιστον υποστηρίζει ο Αριστοτέλης ότι περιλαμβάνονται στην παλαιότατη περί δημοκρατίας πατέντα.

Και ποιες είναι οι εξουσίες που απορρέουν από την ιδιότητά μου ως πολίτης; Ολες. Το λέει και το Σύνταγμα, με τον δικό του χαριτωμένο τρόπο. Απορρέουν όμως τόσο πολύ αυτές οι εξουσίες, που αυτή η απόρροια τις έχει εξαντλήσει πια. Τις έχει κάνει διαφανείς. Τόσο διαφανείς είναι οι εξουσίες του πολίτη, που κοιτάς από τη μια μεριά και βλέπεις από την άλλη.

Ουσιαστικά ο πολίτης δεν έχει καμμία, μα καμμία απολύτως, εξουσία. Τις έχει μεταβιβάσει όλες. Και τις ανέλαβαν αυτοί οι καλοί άνθρωποι που μας κυβερνούν, για να μην κουραζόμαστε εμείς. Επαγγελματικά μάλιστα. Και τις μεταβιβάζουν και αυτοί στα παιδιά και στα εγγόνια τους. Αιώνες τώρα.

Και για να μην έχουμε καμμία ψευδαίσθηση για την υπέρμετρη εξουσία που έχουν συγκεντρώσει στα χέρια τους αυτοί οι ολίγοι, για την τεράστια υποκλοπή της δικής μας εξουσίας δηλαδή, και μια που και οι ίδιοι είναι και οι συγγραφείς του Συντάγματός μας, νομοθέτησαν συνταγματικά και την ασυλία τους, ακόμη και την ποινική. Το άρθρο 86, παρ. 1 ορίζει “Μόνο η Βουλή έχει την αρμοδιότητα να ασκεί δίωξη κατά όσων διατελούν ή διετέλεσαν μέλη της Κυβέρνησης ή Υφυπουργοί για ποινικά αδικήματα που τέλεσαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, όπως νόμος ορίζει.”.

Συνέχεια

Εἶμαι ἐλεύθερος;

Ἀπὸ τὸ ἱστολόγιον τοῦ Ἀναρμοδίου, ἓνα σχόλιον! Ποὺ οὐσιαστικῶς εἶναι ἒνας βραχνᾶς!!! Γιὰ ὅλους μας!

από σχόλιο του olympianduke στο olympia.gr Έ όχι και ψάχνουν αφορμή για ΝΑ αναστείλουν ελευθερίες… ΔΕΝ υπάρχουν ελευθερίες εδώ και δεκαετίες. Ποιές ελευθερίες μου λές? Είμαι ελεύθερος από την Εφορία (το θηρίο που σε κυνηγά και μετά θάνατον αν δε σε λένε Κουρή, Παπανδρέου, Μπόμπολα, Μητσοτάκη κ.ο.κ… )? Είμαι ελεύθερος να κυκλοφορήσω όπου θέλω? Ζω σε ελεύθερη χώρα (από τη μία η ασφάλεια από την άλλη ο ΔΙΑΣ… και να χαίρονται κιόλας κάποιοι που μας μπαίνουν και στα σπίτια πλέον)? Συνέχεια

Στὸ λαβύρινθο τῆς λαθρομεταναστεύσεως!

Του Κυριάκου Κόκκινου –   Δικηγόρου

Παρακολουθώ το τελευταίο διάστημα με αγωνία τις φωνές, που ξεπηδούν από παντού, άλλες ειλικρινείς και πηγαίες, άλλες στρατευμένες στην παραγωγή εξηρτημένων ανακλαστικών, αναφορικά με το πολύκροτο Εθνικό πλέον ζήτημα της λαθρομετανάστευσης. Ένα ζήτημα που έπαψε πια να αποτελεί πρόβλημα λίγων , μία ξύλινη αναφορά άνευ ουσίας στο στόμα των «αρμοδίων», που και βλέπουν αλλά αρνούνται να κατανοήσουν και υφίστανται αλλά αρνούνται να αποδεχθούν και γνωρίζουν αλλά αρνούνται να δράσουν. Έπαψε να αφορά μόνο τους μετανάστες, τους αστυνομικούς, τους στρατιωτικούς και λιμενικούς, τους λαθρεμπόρους, την Ελλάδα, την Τουρκία και το Πακιστάν, τους κατοίκους του Αθηναϊκού κέντρου, τους νόμιμους εμπόρους που πλήττονται από τους πραματευτάδες των πεζοδρομίων, τους ναρκέμπορους και τους δουλέμπορους, που τρίβουν τα χέρια, τα κτήνη που εμπορεύονται ανθρώπινα όργανα, όλους όσους βολεύτηκαν επί έτη με τα φθηνά εργατικά χέρια και αφορά και αγγίζει πλέον τους πάντες.

Συνέχεια