Τουρκικές τράπεζες; Γιατί ὂχι;

Ἐν τάξει βρέ παιδιά!!! Συμφωνῶ!

Τραγικόν; Γελοῖον; Φρικτόν;

Νά δανείζῃ ἡ ZIRAAT BANK τούς Ἓλληνες στρατιωτικούς!!! Καί μάλιστα μέ μόλις 3% ἐπιτόκιο, τήν στιγμή πού τά ἐπιτόκια ἒχουν λάβει μίαν ἀνοδική πορεία τέτοια πού οὐδείς δύναται πλέον νά τά παρακολουθήσῃ!!

Βλέπετε οἱ δικές μας τράπεζες (οἱ κατά τήν γενικήν ἀντίληψιν Ἑλληνικές) χρειάζονται λόγῳ κρίσεως καί ὑποστήριξι καί δανειοδότησι καὶ παροχές!!

Συνέχεια

Δημιουργική ἀντίστασις στίς μεθοδεύσεις τῆς νέας Παγκοσμίου Τάξεως!

Ὃλοι μαζί μποροῦμε! Ἀρκεῖ νά γνωρίζουμε καί νά στοχεύουμε σωστά!

Πολύ καλή παρουσίασις ἀπό τό ἱστολόγιο τοῦ ΠΑΥΣΑΝΙΑ πού συνοδεύεται ἀπό ὀπτκό ὑλικό.

Δημιουργική ἀντίστασις στίς μεθοδεύσεις τῆς νέας παγκοσμίου τάξεως…

Τὴν σπάθα σήκωσε καὶ πάλι!

Τὴν σπάθα σήκωσε καὶ πάλι
τοῦ ξένου πᾶρε τὸ κεφάλι
τὸν θάνατό σου καρτερᾶνε…
κτῦπα προτοῦ σὲ φᾶνε…

Συνέχεια

Ἀνταπάντησις στὸν Γιάννη Μαγκριώτη.


Ξεκινῶ κύριε Μαγκριώτη μας μέ τήν ἀπάντησι τῆς Ἑλένης, διότι ἦταν ἐκείνη πού τοποθετήθηκε μέ συγκεκριμένες ἐρωτήσεις.

(Ἐδῶ ἡ ἀπάντησις τοῦ κου Μαγκριώτου καί τό ὂχι κύριε Μαγκριώτη μας...)

πρός τόν διαχειριστή τοῦ γραφεῖου τοῦ κ. ὑπουργοῦ :  

Ἐπί τῆς οὐσίας ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΙ ΔΟΘΗΚΕ !
Τἀ ἐρωτήματα ποῦ ἔχουν τεθεῖ ἐξακολουθοῦν καί ὑφίστανται ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ !!
Ἀντιπαρέρχομαι τήν σχετλιαστική διάθεσι τοῦ ᾶπαντῶντος … κλασσική ἀπάντησι/συμπεριφορά τῶν ἑκάστοτε κρατοῦντων… δέν φταῖμε ἐμεῖς … οἱ προηγούμενοι τό ἒκαναν! Φοβοῦμαι πῶς ἂν άναλωθῶ τούτη τήν στιγμή σέ ἀνάλυσι τῆς ἀπαντήσεως λέξι πρός λέξι … θά τελειώσουμε ἲσως σέ καμμιά Ὀλυμπιάδα…. τό ἀφήνω λοιπόν πρός ὧρας …. καί πᾶμε λοιπόν -στήν κατά τήν ταπεινή μου γνώμη ΟΥΣΙΑ -.

Ἀπάντησις Γιάννη Μαγκριώτη στό προηγούμενό μου ἂρθρο!

Ὁ κύριος Μαγκριώτης ἐπληροφορήθη τό ἂρθρο μου μέ τίτλο ὂχι κύριε Μαγκριώτη καί μοῦ ἀπήντησε (μέσῳ τοῦ φιλικοῦ ἱστολογίου  αἰέν ἀριστεύειν.)

Θά πρέπει νά πῶ ἓνα μεγάλο εὐχαριστῶ στόν κύριο Μαγκριώτη πού τό ἒκανε! (Κι αὐτό δίχως εἰρωνίες!!)

Ἀρχικῶς, παραθέτω τήν ἀπάντησί του καί μετά …βλέπουμε γιά τήν δική μου.

Υπ.Υποδομών Γρ.Υφυπουργού

Αγαπητή/ε filonoipontou,

Αντιπαρέρχομαι τα ειρωνικά σχόλια της ανάρτησης και αναφέρομαι στην ουσία των όσων γράφονται. Είναι κατανοητή η αντίδραση των πολιτών τόσο γιατί τα διόδια είναι πυκνά και ακριβά όσο και γιατί οι Συνέχεια

Βάσει «κοινῆς» λογικῆς πλέον ..ἀναζητᾶται Κοινός Νοῦς. . .

Ἓνα θαυμάσιο κείμενο πού ἒστειλαν πολλοί φίλοι ταὐτοχρόνως, ἀπό τόν Τρύφωνα Ὀλύμπιο, πού μέ βρίσκει ἀπολύτως σύμφωνη!

Ἐρχεται οὐσιαστικῶς νά ἐπιβεβαιώσῃ ὃσα ἒγραφα πρό μερικῶν ὡρῶν στό Ἀντιδεκάλογος.

Τό νά μποροῦμε ὃλο καί περισσότεροι πλέον νά διακρίνουμε καί νά ὁμολογοῦμε τά αἲτια τῶν προβλημάτων μας, εἶναι πολύ σημαντικό γιατί μόνον μετά τήν συνειδητοποίησι ἑνός προβλήματος μπορεῖ κάποιος νά λάβῃ τίς ἀπαιτούμενες ἀποφάσεις γιά νά ἀλλάξῃ δραστικά τήν ζωή του κι ὃ,τι τόν ἀφορᾷ.

Προτείνω ἀνεπιφύλακτα νά τό διαβάσετε.

Συνέχεια