Ἐν τάξει βρέ παιδιά!!! Συμφωνῶ!
Τραγικόν; Γελοῖον; Φρικτόν;
Νά δανείζῃ ἡ ZIRAAT BANK τούς Ἓλληνες στρατιωτικούς!!! Καί μάλιστα μέ μόλις 3% ἐπιτόκιο, τήν στιγμή πού τά ἐπιτόκια ἒχουν λάβει μίαν ἀνοδική πορεία τέτοια πού οὐδείς δύναται πλέον νά τά παρακολουθήσῃ!!
Βλέπετε οἱ δικές μας τράπεζες (οἱ κατά τήν γενικήν ἀντίληψιν Ἑλληνικές) χρειάζονται λόγῳ κρίσεως καί ὑποστήριξι καί δανειοδότησι καὶ παροχές!!

Τὴν σπάθα σήκωσε καὶ πάλι

