Θὰ σοῦ ἐκφράσω ἓνα (μᾶλλον παράλογο) σενάριον κύριε πού με διαβάζεις:
Ἂς ὑποθέσουμε πώς ὑπάρχουν ὑδρογονάνθρακες σέ μεγάλην άφθονία. Κι ἂς ὑποθέσουμε πώς κάποιοι τούς «θέλουν» πάρα πολύ! Κι ἂς ὑποθέσουμε πώς μὲ τά μεμέτια δίπλα μας, τά πράγματα «σκοτεινιάζουν» γιά συμφωνίες. (Λέμε τώρα….)

Διαβάζω τά σχετικά μέ ἒρευνες πού γίνονται γύρω ἀπό τό γλωσσικό ἐπίπεδο τῶν μαθητῶν σήμερα καί θλίβομαι! Ἡ κατάστασις χειροτερεύει καί τό ὑπουργεῖον ποιεῖται τήν νήσσαν!

