Πρό μερικῶν ἐτῶν, σέ ἓνα περιοδικό καρικατούρας (κόμικς στά …«νεοελληνικά») διάβασα μίαν ἱστορία περίεργη.
Συμφώνως μέ τήν μυθοπλασία, ὁ πληθυσμός τῆς γῆς ἂρχισε νά παρουσιάζῃ μίαν περίεργο «ἀσθένεια» μέ ἀπώλεια τοῦ τριχωτοῦ τῆς κεφαλῆς, ἀπότομο αὒξησι ὓψους καί διάφορες ἂλλες παρενέργειες, πού ἀρχικῶς εἶχαν πανικοβάλει τούς κατοίκους.
Ὃμως σταδιακῶς ἀπεκαλύφθη, βάσει ἐρευνῶν, πώς κάτι τέτοιο ἦταν μία φυσική μετάλλαξις τῶν ἀνθρώπων μέ «στόχο» τήν προσαρμογή καί τελικῶς τήν ἐπιβίωσι στόν πλανήτη.
Σήμερα, ἀντιλαμβάνομαι διαφορετικῶς τίς πληροφορίες πού ἒχω λάβει κατά καιρούς στήν ζωή μου. Καί φυσικά δέν θεωρῶ τίποτα τυχαῖο πλέον.




