Ἀλλάζει τό DNA μας; Μήπως κι ἐμείς;

Πρό μερικῶν ἐτῶν, σέ ἓνα περιοδικό καρικατούρας (κόμικς στά …«νεοελληνικά») διάβασα μίαν ἱστορία περίεργη.

Συμφώνως μέ τήν μυθοπλασία, ὁ πληθυσμός τῆς γῆς ἂρχισε νά παρουσιάζῃ μίαν περίεργο «ἀσθένεια» μέ ἀπώλεια τοῦ τριχωτοῦ τῆς κεφαλῆς, ἀπότομο  αὒξησι ὓψους καί διάφορες ἂλλες παρενέργειες, πού ἀρχικῶς εἶχαν πανικοβάλει τούς κατοίκους.

Ὃμως σταδιακῶς ἀπεκαλύφθη, βάσει ἐρευνῶν, πώς κάτι τέτοιο ἦταν μία φυσική μετάλλαξις τῶν ἀνθρώπων μέ «στόχο» τήν προσαρμογή καί τελικῶς τήν ἐπιβίωσι στόν πλανήτη.

Σήμερα, ἀντιλαμβάνομαι διαφορετικῶς τίς πληροφορίες πού ἒχω λάβει κατά καιρούς στήν ζωή μου. Καί φυσικά δέν θεωρῶ τίποτα τυχαῖο πλέον.

Συνέχεια

Μαζέψτε πρῶτα τά ἀμάζευτα καί μετά νά ζητήσετε!

Πρό μερικῶν μηνῶν, στήν ἐμπορική ἐπιχείρησι  τοῦ φίλου Χ., κατέφθασαν δύο ὑπάλληλοι τοῦ ΣΔΟΕ. Ὁ ἓνας εἰσῆλθε  στό κατάστημα κι ὁ ἂλλος σφύριζε ἀδιάφορα ἐκτός.

Τό κατάστημα τοῦ φίλου ἦταν (γιατί δέν εἶναι πλέον) σέ κεντρικό σημεῖον πόλεως, πλησίον μεγάλης πλατείας πού φιλοξενεῖ ἀμέτρητους λαθροεισαγωμένους καί λαθρεμπόρους.

Ὃλη ἡ περιοχή εἶχε ἀλωθεῖ ἀπό τό παρεμπόριο καί τά καταστήματα ἒβαζαν λουκέτο τό ἓνα μετά τό ἂλλο (ὃπως ἂλλως τε καί τού φίλου!).

Συνέχεια

Οἱ δημοσκοπήσεις καί ἡ κατάῤῥευσις!

Δημοσκοπήσεις (κατά τίς δημοσιεύσεις τοῦ διαδικτύου) ἐμφανίζουν τό ΠΑΣΟΚ νά ἒχῃ κατρακυλήσῃ σέ τόσο χαμηλά ἐπίπεδα, πού οὐσιαστικῶς ἒχουν πλέον ἐμφανή ἐξαφάνισι οἱ ὃποιες διαφορές μέ τήν ΝΔ! Μάλιστα, ἂναφορικῶς μέ τήν καταλληλότητα τοῦ κυβερνήτου, τά ποσοστά παίζουν μεταξύ Οὐδενός καί Γ.Παπανδρέου (ἀκόμη!!!).

Συνέχεια

Τό δίκυκλο, τό ἀουτομπιάνκι, τό φανάρι κι ὁ Γκλέτσος!

Πρό δεκαπέντε  περίπου ἐτῶν, μίαν Κυριακή πρωΐ στό Μοναστηράκι, ἐγώ ἐπάνω σέ μίαν μηχανή, συνοδηγός, καί δίπλα μου ἓνα κυανό ἀουτομπιάνκι (ἐὰν θυμᾶμαι καλά τό χρῶμα φυσικά!)…

Μέσα στό μικρό ὂχημα ἓνας γιγάντιος (ἀναλογικά) τύπος κατέβαζε …γιγάντια καντήλια γιά τό φανάρι πού δέν ἂναβε γρήγορα, γιά τήν κίνησι, γιά τήν πολυκοσμία… Γιά τό ξενύκτι του καί κάτι ἂλλα πού δέν τά θυμᾶμαι!

Ἦταν πάντως ἓνας γιγάντιος τύπος μέ ἓναν γιγάντιο θυμό μέσα σέ ἓνα γιγάντιο ….κουβαδάκι! Πρόσωπο δέν εἶχα δεῖ ἀκόμη, ἀλλά εἶχα ἐκνευρισθεῖ ἢδη ἀρκετά ἀπό τά ὃσα ἒσουρνε γενικῶς σέ θεούς καί δαίμονες.

Συνέχεια

Παρ’ ὁλίγον ἀνταπάντησις στὸν Γιάννη Μαγκριώτη.

Λοιπόν κύριε Μαγκριώτη μας, παρατηρῶ πώς γράφεις γιά τήν οὐσία τῶν ὃσων γράφονται!

Δήλα δή!

Μαθαίνω, ἀπό τό σημείωμά σου, πώς οἱ συμβάσεις (πού δέν τίς χω διαβάσει κόμη) καί οἱ δημοπρατήσεις ἒχουν ὑπογραφεῖ καί συμφωνηθεῖ ἀπό τήν Ν.Δ.

Πάω λοιπόν στήν σελίδα τῶν παιδιῶν πού ἒχουν φτιάξει τίς ἐπιτροπές κατά τῶν διοδίων καί διαβάζω:

“……Οι αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεις, που υπογράφηκαν το 2007 στη βουλή, επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας, με τη σύμφωνη γνώμη ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ παραχωρούν την εκμετάλλευση των δημόσιων, εθνικών μας δρόμων σε ιδιωτικές πολυεθνικές…..”

Συνέχεια