Ἓνα ὑπέροχο δῶρο ἀπό τόν Γιῶργο Παυλᾶκο!
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=tU2UwFlTORI]
Κι ἓνα μεγάλο εὐχαριστῶ ἀπό ἐμένα! Συνέχεια
Ἓνα ὑπέροχο δῶρο ἀπό τόν Γιῶργο Παυλᾶκο!
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=tU2UwFlTORI]
Κι ἓνα μεγάλο εὐχαριστῶ ἀπό ἐμένα! Συνέχεια
Τὸ παρακάτω ἔλαβα ἀπὸ τὸν Ἀντώνη Ἀντωνιάδη.Τὸ δημοσίευσε ὁ Ἐμπροσθοφύλαξ. Τὸ παραθέτω ὡς ἔχει, διότι μόνον Ἕλλάδα διαβάζει κάποιος σὲ ἐτοῦτον τὸν ἐπικήδειο.
«Πλοιάρχου Ιωαννίδη Επικήδειος»
Νικόλαος Ιωαννίδης, υιός
εκφωνήθηκε στην κηδεία του, 13 Ιουλίου 2011 στον Ιερό Ναό Αγίου Αρσενίου, Λεμεσός«Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερων έστιν η πατρίς και σεμνότερον και αγιώτερον». Σε αυτή τη φράση του Πλάτωνα συμπυκνώνεται η πεμπτουσία του Ελληνισμού. Με αυτές τις παρακαταθήκες διαιωνίζεται το Γένος μας κι εσύ δεν μπορούσες να αποτελέσεις εξαίρεση.
Διαβάζω ἐδῶ καί λίγες ἡμέρες τίς μύριες σκέψεις πολλῶν, ἐπωνύμων κι ἀνωνύμων, γύρω ἀπό τὴν κίνησι πολιτῶν ποὺ ξεκίνησε ὁ Μίκης Θεοδωράκης.
Εἶμαι θυμωμένη. Πολύ θυμωμένη. Καί μέ αὐτά ποὺ διαβάζω καὶ μέ αὐτά ποὺ αἰσθάνομαι πώς κρύβονται πίσω ἀπό αὐτά ποὺ διαβάζω.
Θά ξεκινήσω θέτοντας μερικές ἐρωτήσεις στοὺς ἀρνητές καὶ κατακριτές τῆς νέας αὐτῆς προσπαθείας. Συνέχεια