Ἀρχεῖα ἐτικέττας: σκέψεις
Ἐκλογές; Μέ ποιούς;
Τελικῶς, θά πᾶμε γιά πρόωρες ἐκλογές; Κατά Μάρτιο ἢ Ἀπρίλιο; (Τό εἶπε ὁ κός Χατζηνικολάου καί δέν χωράει ἀμφισβήτησις!)
Ναί βρέ παιδιά, ἀλλά μήπως θά πρέπει νά ἀποφασίσουμε ΕΜΕΙΣ γιά τό ποιοί θά πρέπει νά κατέρχονται στόν πολιτικό στίβο;
Στεῖλε μίαν κάρτα στό Καστελλόριζο!
Σήμερα θά τήν κάνω τήν παρασπονδία….ἀλλά τό θέμα εἶναι σοβαρό!
Στεῖλε μίαν κάρτα στό Καστελλόριζο! Μέ τό ταχυδρομεῖο! Δείχνω πώς ὑπάρχει γιά ἐμένα αὐτή ἡ μοναχική γωνιά τῆς Ἑλλάδος! Στεῖλε μίαν κάρτα!!! Συνέχεια
Θά γυρίσουμε καί τό ἂλλο μάγουλο;
Ενώ στην Ελλάδα κάποιοι εξοφλούσαν τις ανταποδοτικές υποσχέσεις τους επιτρέποντας την δημόσια προσευχή των Μουσουλμάνων και μάλιστα σε χώρους κατεξοχήν συνδεδεμένους με την Ελληνική Ιστορία και Παιδεία, στην σκλαβωμένη Κύπρο δεν επετράπη η τέλεση της Λειτουργίας των Χριστουγέννων και στην Νιγηρία ανήμερα τα Χριστούγεννα σκοτώθηκαν με την ίδια αφορμή 37 Χριστιανοί.
Τελικά στην Νιγηρία χθες οι Χριστιανοί πήραν τα όπλα .
Μή τολμήσετε κύριε πρωθυπουργέ!
Βάσει τῶν δημοσιευμάτων πού ἒχουν λάβει χώρα, ἡ ὁριστική ὑπογραφή γιά τήν συνεκμετάλλευσι τῶν πλουτοπαραγωγικῶν μας πηγῶν, θά “πέσῃ” στίς 7 Ἰανουαρίου 2011.
Διαβάζουμε στόν ΙΝΦΟΓΝΩΜΩΝα:
“…Πυκνώνουν οι ενδείξεις για τις κυοφορούμενες εξελίξεις σε βάρος των ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων στο Αιγαίο και την ευρύτερη περιοχή, παράλληλα με τις διευθετήσεις που έχουν δρομολογηθεί σε όλο το πλέγμα των ελληνοτουρκικών σχέσεων….
Μήπως δέν εἶναι ἀναβάθμισις ἀλλά πλήρης παράδοσις;
Ἀγαπητοί κύριοι τοῦ ὑπουργείου ἀΠαιδείας.
Διαβάζω στό Η.Ο. γιά τήν «ἀναβάθμισι» τοῦ μαθήματος τῶν θρησκευτικῶν σέ κάτι πιό ……σύγχρονο!
Δέν ἒχω καμμίαν ἀντίρρησι νά μετατρέψετε τό μάθημα τῶν ” θρησκευτικῶν” σέ μάθημα τῆς “ἱστορίας τῶν θρησκειῶν” ἢ σέ μάθημα τό “εἶδος τῶν θρησκειῶν” ἢ σέ μάθημα “τί σημαίνει νά ἒχῃς θρησκεία”.
