Ἔχουμε δικαίωμα στό λάθος; Καί σέ ποιό λάθος;

Διάβαζα ἓνα ἐνδιαφέρον σημείωμα ἀπό τόν φίλο ΘΟΡΥΒΩΞ.

Τίτλος: «ἂσε με νά κάνω λάθος» (πατῆστε στόν τίτλο γιά νά τό διαβάσετε.)

Οὐσιώδεις προβληματισμοί πού μέ ἒβαλαν ὃμως σέ σκέψεις. Θά πρέπει νά διαχωρίσουμε κάποιους τομείς. Σέ ποιά σημεῖα ἐπιτρέπεται καί σέ ποιά σημεῖα ἀπαγορεύεται μία τέτοια θεώρησις.

Γράφει ὁ φίλος:  

«Φαντάσου να θελήσεις να γίνεις χειρουργός ξεκοιλιάζοντας πτώματα. Και μετά, δοκιμάζοντας τις γνώσεις που αποκόμισες σε κάποιους αθώους που σε πίστεψαν. Φαντάσου να θελήσεις να γίνεις μαθηματικός προσπαθώντας να εμπνευστείς σύμβολα προκειμένου να αριθμήσεις τα πορτοκάλια που έχεις στο καλάθι σου»

Συνέχεια

Ἐλεύθερος ἢ Ῥαγιάς; Ἐσύ ἀποφασίζεις!

Εἶχα μίαν πολλὴ ἐνδιαφέρουσα συζήτησι πρό μερικῶν ὡρῶν μέ ἓναν φίλο γύρω ἀπό τήν λέσχη Μπίλντεμπεργκ καί τά ὃσα ὑποτίθεται πρεσβεύει.

Ὑποθέσεις, ὑποψίες, εἰκασίες, φοβίες……

Πράγματι δέν γνωρίζουμε καί πάρα πολλά γιά τό ζήτημα.

Πῶς θά μπορούσαμε ἂλλως τε;

Ἐάν ὑπάρχῃ κάτι βρώμικο, δέν θά μπορούσαμε νά τό γνωρίζουμε γιατί δέν θά μᾶς τό ἐπέτρεπαν οἱ  “καθαροί”.

Ἐὰν πάλι δέν ὑπάρχει κάτι βρώμικο ἀλλά πρόκειται μόνον γιά ἐπιχειρηματικές συζητήσεις, πάλι δέν θά τό γνωρίζαμε γιατί δέν θά μᾶς ἀφωροῦσε….

Συνέχεια

Θαυμάσιες ἐπιστολές ἀλλά ποιός νά τίς διαβάσῃ;

Ὁ  ἀγαπημένος μας Βασίλης Τριανταφυλλίδης (Χάρρυ Κλύνν) ἒστειλε μίαν θαυμάσια ἐπιστολή στόν Ἀντώνη Σαμαρᾶ!

Γράφει μεταξύ ἂλλων:

“………Δεν άκουσες τι είπε ο συμμαθητής σου; «Έχουμε πόλεμο».. Και στον πόλεμο δεν πας με γραβάτα και μανικετόκουμπα, σηκώνεις τη σημαία της εξέγερσης, αν είσαι αρχηγός, και οδηγείς το λαό στα πεπρωμένα του ή «κρύβεσαι» πίσω από κομματικά γραφειοκρατικά τερτίπια, αδόκιμες πολιτικές προτροπές, παρακλήσεις προς «ναυτιλλόμενους», ανακοινώσεις επί ανακοινώσεων εκπροσώπου και ανούσια ταξιδάκια στη έδρα των τοκογλύφων…….”

Ὃλη ἡ ἐπιστολή ἐδῶ.

Συνέχεια

Τό καφεδάκι τί τό ἢθελε;

Ἡ κυρία ὑπουργοῦ μᾶς τά «ἒχωσε» πρό μερικῶν ἡμερῶν γιατί δέν τά βγάζει πέρα!

Ναί, ναί τό κορίτσι!

Στό Ὁλλαντία ἓνας ὑπουργός θά πληρωνόταν σωστά!

Στό Ἑλλάντα ἓνας ὑπουργός (μᾶς)  δουλεύει ὡς σκυλί γιά μερικά ψίχουλα (κατά τήν κυρία ὑπουργοῦ!!!!) Καί οἱ ἀποδοχές εἶναι κάπως ….ἀσταθείς!! Τά ἒξοδα μεγάλα! Τά ἰδιωτικά σχολεῖα ἀκριβούτσικα!! Καί οἱ Ἓλληνες (φαντάζομαι) παλιάνθρωποι πού δέν φρόντισαν νά λύσουν διά παντός τό οἰκονομικόν πρόβλημα τῆς οἰκογενείας Παπακωνσταντίνου!

Ναί!

Συνέχεια

Μία ξεχασμένη ἐπιστολή!

Ἀναζητῶντας στό διαδίκτυο διάφορα ἱστορικά θέματα, ἀνεκάλυψα μίαν ἐξαιρετική ἐπιστολή πού συνέταξε ὁ κύριος Βασίλειος Λαμπούσης τό 2004.

Ἀναφέρεται  στόν μέγιστον Ἰωάννη Καποδίστρια, τό ἒθος του καί τίς δράσεις του, πού ὁ περισσότερος κόσμος ἀγνοεῖ. Συνέχεια