Τό παρακάτω κείμενο τό ἒλαβα ὡς μήνυμα.
Τό θεωρῶ ἐντιμότατον καί ἠθικότατον!
Οἱ κρίσεις δικές σας!
ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΑΠΟ ΜΙΑΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ …
(Στήν ἐπικαιρότητα τοῦ ἀποήχου…)
Ὃλοι γνωρίζουμε τήν προσπάθεια πλήρους ἀντικαταστάσεως τῶν φυσικῶν τροφῶν ἀπό μεταλλαγμένους σπόρους, ἂμεσα ἐλέγξιμους ἀπό τίς διάφορες πολυεθνικές τύπου μονσάντο καί μπάγιερ.
Ἐπίσης, γνωρίζουμε πώς ἢδη ἒχει προωθηθεῖ, μετά ἀπό ἀφόρητες πιέσεις, στήν Εὐρωπαϊκή Ἒνωσι τό περίφημον Codex Alimentarius πρός ὑπογραφήν ὀρθότερα πρός ἐφαρμογήν!!)
Αὐτό τό βουβό ποτάμι εἶσαι ἐσύ, ἐγώ, ὁ κάθε ἓνας πού ὑπάρχει ἀκόμη, πού διατηρεῖ τήν ἀξιοπρέπειά του καί πού θέλει Πατρίδα ὁλάκερη κι ὂχι κάποιο παραμάγαζο μέ ταμπέλα ἀπό ἒξω πού γράφει “ἐκτελοῦνται μεταφορές”…
Αὐτό τό βουβό ποτάμι, εἶναι ὁ θυμός, ἡ πίκρα, ἡ ἀγανάκτησις γιά ὃλα ὃσα μᾶς στέρησαν. Συνέχεια
Διάβασα πρό ὁλίγου γιά τά σοβαρότατα ἐπεισόδια πού ἐσημειώθησαν σήμερα στήν ΑΣΟΕΕ.
Εἰκόνες Ἀφρικῆς στό κέντρο τῶν Ἀθηνῶν!
Πιάσανε καὶ τσάκισαν στο ξύλο τά παλληκάρια τῆς Δημοτικῆς Ἀστυνομίας γιατί πῆγαν νὰ κάνουν (ἐπί τέλους) τὴν δουλειά τους! Εἰκόνες ἀπείρου κάλους! Ποῦ; Στὸ Πανεπιστήμιο! Ἂν εἶναι δυνατόν!
Θά ἒλεγα πώς ἲσως πρέπει νά ἀναζητήσουμε τίς πλατεῖες μας! 
Καί τούς ἀνθρώπους πού ἒχουμε χάσει!
Ἐάν πρόκειται νά γίνῃ κάτι σωστό σέ ἐτοῦτον τόν πλανήτη, θά γίνῃ μόνον ἀπό ἀνθρώπους πού τόν ἀγαποῦν! Συνέχεια
Πρό 43 περίπου ἐτῶν ἡ πολιτική ἀναρχία (1), ἡ πίεσις τῶν ἀριστερῶν μηχανισμῶν καί κομμάτων (2) καί ἡ κακοδιαχείρισις τῶν οἰκονομικῶν τῆς χώρας (3), ἐπέσυραν τήν δικτατορία τῆς 21ης Ἀπριλίου.
Δέν εἶμαι αὐτή πού θά κρίνη ἐὰν αὐτό ἦταν ὀρθό ἢ ὂχι.
Αὐτό πού παρατηροῦμε ὃμως ὃλοι μας πλέον, εἶναι μία ἀνάλογος κατάστασις στήν σύγχρονη Ἑλληνική κοινωνία.
(1)Ἡ πολιτική ἒχει γίνει οἰκογενειακή ὑπόθεσις γιά τήν μεγαλυτέρα μερίδα τῶν «ἐκλεγμένων».
Τό θρᾶσος καί ἡ ἒπαρσις ἐκφράζονται μέ κάθε τρόπο προσβάλλοντας τήν νοημοσύνη μας καί τὶς ἀρχές μας.