ΑΪ ΒΑΣΙΛΗΣ – ψέμμα καὶ ὑπέρτατος σαδισμός!

Δέν σχολιάζω….

Ἀπολαμβάνω τόν φίλο ΘΟΡΥΒΩΞ νά τά γράφῃ ὃπως θά ἒπρεπε νά εἶναι… ἐὰν εἲχαμε συνείδησι…

Τό ψέμμα ξεκινᾶ ἀπό ὃταν γεννηθοῦμε  καί  καταλήγουμε νά γίνουμε ψέμα οἱ ἲδιοι!

Συνέχεια

Ὁ Καμμένος καί ἡ καμμένη γῆ! (Τό ἀπόσπασμα!)

Ὁ Παναγιώτης Καμμένος σέ ἀπόσπασμα (21 Δεκεμβρίου 2010) ἀπό τήν ἐκπληκτική του ὁμιλία στήν βο(υ)υλή.

Τά συγχαρητήρια τά ἒχω καταθέσει ἢδη!

Ἀναρωτιέμαι ὃμως…

Γιατί πρέπει νά δίνουμε συγχαρητήρια σέ κάποιον πού πράττει τά αὐτονόητα;

Γιατί πρέπει νά χειροκροτοῦμε κάποιον ποὺ ἀπλῶς κάνει τό καθῆκον του;

Γιατί δέν γινόμαστε ὃλοι Καμμένοι, ἐπί τέλους;

Συνέχεια

Βουλευτική ἀσυλία τέλος!

Ἓνα ἀνήθικον σύστημα! 

Ἓνας ἰδιάζων τρόπος διαχωρισμοῦ τῶν πολιτῶν σέ “προστατευομένους” καί μή “προστατευομένους”.

Ἐὰν γιά παράδειγμα ἐγώ κτυπήσω κάποιον μέ τό αὐτοκίνητό μου, τρέχα καί γύρευε πόσα δικαστήρια θά ἀντιμετωπίσω!

Ἐάν ὃμως τό κάνῃ ἓνας βο(υ)λευτής, τρέχα καί γύρευε πόσες κλειστές πόρτες θά βρῇ τό θύμα!!

Ἓνα ἀνήθικον σύστημα γιά νά ἐξακολουθήσῃ τήν ὓπαρξί του ὀφείλει νά βασίζεται στήν ἀνομία. Ὀφείλει δῆλα δή νά θέτῃ νόμους γιά ὃλους τούς ἂλλους ἀλλά νά θέτῃ κι ἐαυτόν ἐκτός νόμου!

Συνέχεια

Καμμένος, συνέχεια…….

Ἀπόσπασμα ἀπό τήν ὁμιλία τοῦ Παναγιώτη Καμμένου!

[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WsspI-hjvuE#!]

Συνέχεια

Ὁ Καμμένος καί ἡ καμμένη γῆ!

Πρίν σχολιάσω τό ὅ,τι δήποτε (πού δὲν εἶναι γιά σχόλια καί γιά λογοπαίγνια ἡ κατάστασις πλέον) θά θυμίσω σέ κάποιους ἓνα πολυπαιγμένο ταινιάκι:

Ἡ κα Μπενάκη μᾶς ἐνημέρωνε!

Δυστυχῶς κάποιοι δέν πρόσεξαν καλά τά ὃσα ἒλεγε. Καί αὐτοί πού τά πρόσεξαν, παρουσιάστηκαν ὡς γραφικοί, ἀκραῖοι καί κάποιες φορές φασίστες!

Συνέχεια

Ἡ τέχνη μᾶς ἐνώνει!! (Ἢ διαφορετικά, κούνια πού σᾶς κούναγε!)

«Συμμαχία τῆς τέχνης γιά τήν σωτηρία τοῦ κέντρου τῆς Ἀθήνας»!

Μία κίνησις καλλιτεχνῶν μέ στόχο τήν εὐαισθητοποίησι τῶν πολιτῶν γιά τά προβλήματα τοῦ κέντρου!

Ἀλλά καί κάτι ἂλλα καλά παιδιά (διόλου καλλιτέχνες θά ἒλεγα!) ἦταν μαζύ σας!

Ἡ ἐρίτιμος κυρία Πορτάλιου (ναί, αὐτή πού ἒφαγε τά αὐγά, ἀπό τούς βαρβάρους ἰθαγενείς).

Ὁ ἀξιότιμος κος Κωνσταντίνου!!  (Ναί, ἐκεῖνο τό παλληκάρι τοῦ ΑΝΤΑΡΣΥΑ πού μόνος του δέν περνᾶ ἀπό τό ὓψωμα! Καί ξέρει νά ἀνάβῃ  καί κάτι φωτιές!! Δυνατές!! Μέχρι καί ψητά φτιάχνει!!)

Συνέχεια