Οἱ ἀθλιότητες ἐξακολουθοῦν! (Βόῤῥειος Ἤπειρος)

Ἒλαβα ἀπό φίλο τό παρακάτω μήνυμα καί τό θεώρησα πολύ σημαντικό γιά νά τό ἀναδημοσιεύσω.

Μέ προβληματίζει σοβαρά ὃμως τό γεγονός τῆς “ἐκ τῶν ἒσω ἀλώσεως” ….

Δεκᾶδες ἐκπαιδευτικοί ἒχουν κυριολεκτικῶς παραδοθεῖ, ἂνευ κριτικῆς σκέψεως καί συνειδήσεως, στήν μεγίστη προσπάθεια  δημιουργίας ἀμνημοσύνης καί ἀνιστορικότητος στήν Ἑλληνική κοινωνία!

Εἶναι δυνατόν νά μήν μποροῦν νά σκεφθοῦν τά στοιχειώδη;

Νά μήν ἀντιδροῦν;

Συνέχεια

Θά τό κάνουμε τό ψυχικό!

Ἓτοιμο καί τό ἂγαλμα τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου πού θά στηθῇ σέ κεντρική πλατεία τῶν Σκοπίων!

Ἓτοιμα καί τά δικά μας τά καλόπαιδα νά τό ὑποδεκτοῦν! (Κάτι σέ “δέν ξέρω δέν εἶδα”  ἑτοιμάζουν πάλι, ἀλλά τώρα θά τούς μάθουμε;)

Μάλιστα λέγεται πώς θά ἒχουμε καί κάτι σέ ἐκλογές τίς ἡμέρες πού θά γίνουν τά ἐγκαίνια!

Ποιός νά βρῇ χρόνο γιά νά ἀσχοληθῇ μέ τά τοῦ ἀγάλματος;

Συνέχεια

Κατά τά ἂλλα ἒχετε ἀντιῤῥήσεις…..

Ἒχουμε πάντως μεγίστους ἡγέτες!!

Διαφωνεῖ ὁ  Ῥομπόπουλος μέ τόν προϋπολογισμό ἀλλά  τόν ψηφίζει!

Τά χώνει ἡ Βασούλα ἀλλά κι αὐτή  ἐκεί εἶναι ἀκόμη!

Ὁ Γείτονας ἀναφέρεται σέ κρίσι ἐμπιστοσύνης τῶν βο(υ)λευτῶν πρός τήν κυβέρνησι… ἀλλά τό ποδάρι του δέν τό βγάζει  ἐκτός κόμματος!

Κι ὁ Νασιώκας ζητάει τήν ἂδεια γιά νά ψηφίζουν κατά συνείδησιν κι ὂχι  μέ κομματική πειθαρχία… ἀλλά παρά τοῦ ὃτι ἡ συνείδησίς του ἐπαναστατεῖ, αὐτός ἀκόμη νεοΠΑΣΟΚος εἶναι!

Συνέχεια

Τράπεζες ἢ τέρατα;

Ὁ  ἀγαπητός φίλος  Γιάννης εἶναι οἰκονομολόγος.

Συχνά μοῦ στέλνει διάφορες σκέψεις του καί προσπαθεῖ φιλότιμα νά μέ “ἐκπαιδεύσῃ” στήν λογική τῆς ἀγορᾶς τοῦ χρήματος.

Ὃσα μηνύματα μοῦ στέλνει, εἶναι πάντα τεκμηριωμένα καί δυστυχῶς, συντόμως ἐπιβεβαιώνονται.

Τό ἂρθρο πού ἀκολουθεῖ  δέν εἶναι δικό του, ἀλλά  τοῦ κυρίου Βιλιάρδου, ἑνός ἀνθρώπου πού ἒχει ἐναντιωθεῖ στό μνημόνιο καί στούς κυβερνητικούς χειρισμούς.

Δέν εἶναι ἀπό αὐτούς πού μόνον φωνάζουν δίχως νά παρουσιάζουν λύσεις. Εἶναι ἂριστος γνώστης οἰκονομίας καί οἱ προτάσεις του εἶναι πάντα καλοδεχούμενες ἀπό τούς γνωρίζοντες καί κατέχοντες.

Συνέχεια

Ἐδῶ πού φθάσαμε ἂς μήν ὁμιλοῦμε γιά κοσμιότητες καί πολιτισμούς! Δέν σᾶς παίρνει!

Σήμερα θά τήν χάσω τήν κοσμιότητά μου!

Τό Σάββατο τό πρωΐ  διάβαζα πώς κάποιοι βο(υ)λευτές θά ἒκαναν διαμαρτυρίες γιά τίς ἐπιθέσεις πού δέχονται τόν τελευταῖον καιρό!

Ἀπορίας ἂξιον βέβαια τό ποῦ θά τίς ἒκαναν!  Μήπως θά κατέβαιναν μέ κάποιο πανώ στό Σύνταγμα καί θά φώναζαν “ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΡΑΤΕ”; Τέλος πάντων…  Σέ ἀπεργία πάντως δέν κατέβηκαν… Κάτι εἶναι και αὐτό.

Στήν ἀρχή γέλασα καί μετά τό ἀγνόησα ὡς μή γενόμενον!

Πρό ὁλίγου ὃμως ἒπεσε στά χέρια μου ἓνα κείμενον, κάποιας Χαρᾶς καί ἀπεφάσισα νά τό μοιραστῶ μαζί σας!

Θά ἒλεγα μάλιστα πώς θύμωσα πάρα πολύ κατά τήν διάρκεια τῆς ἀναγνώσεως.  Ἢθελα νά εἶχα ἐμπρός μου αὐτούς τούς βου(υ)λευτές καί νά τούς διάβαζα τό κείμενον τῆς Χαρᾶς! Συνέχεια

τί εἰρωνία… ἡ μητέρα τῶν γλωσσῶν νά εἶναι ἀμαρτία…

Ὁ Ἀριστοτέλης Γκοῦμας ἐφονεύθη γιά πλάκα…

Γιατί κάποιοι δέν ἂντεχαν τήν Ἑλληνική του λαλιά…. Συνέχεια