Τό ἀκούσαμε κι αὐτό…
Ἑβραῖοι κοστουμαρισμένοι,μέ χαρτοφύλακα ἀνά χείρας, κοντά στήν εἲσοδο τῆς βο(υ)λῆς, τήν ἡμέρα τῆς γενικῆς ἀπεργίας! (15 Δεκεμβρίου 2010.)
Τήν ἲδιαν ὣρα, οἱ διάφοροι γνωστοί ἂγνωστοι κουκουλοφόροι, εἶχαν διαλύσει τήν πορεία καί εἶχαν ξεκινήσει τά ἐπεισόδια!
Κάρβουνο ἡ Ἀθήνα, γιά ἀκόμη μίαν φορά!
Ἐὰν πράγματι ἦταν ἐκεί τά παιδιά αὐτά, μέ τά κοστούμια καί τούς χαρτοφύλακες, μήπως ἦταν ἀπλῶς τυχαῖον τό γεγονός; Μήπως ἦταν περαστικοί; Μήπως κατέβηκαν στό κέντρο γιά νά κάνουν μπίζνες; 
Γιατί, ποῦ ἀλλοῦ μπορεῖ κάποιος νά κάνῃ μπίζνες ἐκτός ἀπό τό κέντρο;
Καί μάλιστα σέ ἡμέρα γενικῆς ἀπεργίας!
Συνέχεια →