……..ὁ λύκος κι ἐὰν ἐγέρασε κι ἂσπρισε τὸ μαλλὶ του,
μῆτε τὴν γνώμη του ἂλλαξε, μῆτε τὴν κεφαλή του….
Ὑπάρχουν καὶ καλοί λύκοι;
Ναὶ, στὰ νέας «λογικῆς» παιδικά παραμύθια … Συνέχεια
……..ὁ λύκος κι ἐὰν ἐγέρασε κι ἂσπρισε τὸ μαλλὶ του,
μῆτε τὴν γνώμη του ἂλλαξε, μῆτε τὴν κεφαλή του….
Ὑπάρχουν καὶ καλοί λύκοι;
Ναὶ, στὰ νέας «λογικῆς» παιδικά παραμύθια … Συνέχεια
Οἱ Ἐλβετοί εἶναι ῥατσιστές!!!!
Τέρμα καὶ τελείωσε!!!
Οἱ Βέλγιοι, οἱ Γάλλοι, οἱ Γερμανοί, οἱ Ἰταλοί, οἱ Ἂγγλοι …. ἐπίσης ῥατσιστές…
Μία Εὐρώπη γεμάτη ῥατσισμό….
Στὴν Ἑλλάδα ὃμως; Συνέχεια
Τι έγινε πριν μερικές ημέρες ανθρωπάκια τής εξουσίας; Ματαιώθηκε πορεία τής ΓΣΕΕ στη Θεσσαλονίκη; Πήγαν λέει μόνο 50 άτομα; Ένα μεγάλο μπράβο στους Βορειοελλαδίτες! Πως σας φαίνεται το ότι τώρα πια ούτε τα μαντρόσκυλα των συνδικαλιστικών οργανώσεων δε μπορούν να μαζέψουν τους αμνούς; Μήπως μειώθηκαν τα μπεεε; Μήπως οι ποιμένες δεν αισθάνονται πλέον και τόσο καλά; Όσο κι αν η αντίστοιχη πορεία στην Αθήνα είχε απ’ ότι ακούστηκε επιτυχία, ας κρατήσουμε το κλάμα… χμμ… το γαύγισμα των υπεύθυνων της Θεσσαλονίκης κι ας είμαστε για ένα σίγουροι. Συνέχεια
Τὴν πρώτη φορὰ ποὺ εἶδα κείμενά σου, τὸ βλέμμα μου τράβηξε ἡ πολυτονικὴ γραφή.
«Ἐδῶ ὑπάρχει σκέψις» εἶπα!
Ὅταν διάβασα τὰ κείμενά σου, ὁ τρόπος γραφῆς μὲ γέμισε ἄγρια χαρά!
«Ἐδὼ ὑπάρχει νόησις», συνειδητοποίησα! Συνέχεια