Τελικὰ ὁ Στουρνάρας θὰ μᾶς σώσῃ!!!

Ὄχι, δὲν εἶναι σκέτο ἠλίθιος!!! Εἶναι καὶ τρομοκρατημένος!!! Νὰ τὸ θυμόμαστε!!!

Τὸ εἶπε καὶ τελείωσε!!!
Μόλις ἀνεκοίνωσε πὼς τοὐλάχιστον 20 ἐκατομμύρια εὐρόπουλα θὰ διατεθοῦν γιὰ τὴν διασφάλισι τῶν κατωτέρων εἰσοδημάτων. Κι ἐπεὶ δὴ αὐτὰ τὰ χρήματα δὲν τὰ ἔχει, ἐξ ὅσων ἀντιλαμβάνομαι, φαντάζομαι πὼς πρέπει νὰ τὰ βρῇ.  Κι ἀπό ποῦ θά τά εὕρῃ, ἐφ΄ ὅσον τό κράτος εἶναι ὑπό τήν ἐποπτεία τῆς τρόικα; Ἄρα θὰ πρέπῃ νὰ λάβῃ ἄδειες καὶ ἐγκρίσεις, πρὸ κειμένου νὰ μπορέσῃ, κατὰ πῶς δηλώνει, νὰ μᾶς ἐνισχύσῃ καὶ τελικῶς νὰ μᾶς σώσῃ….
Ἀνεξαρτήτως πάντως τοῦ ἐὰν θὰ τὰ καταφέρῃ, ἐμεῖς ὀφείλουμε νὰ τοῦ ἀναγνωρίσουμε τὴν καλὴ πρόθεσι… Συνέχεια

Λίγες ἡμέρες ἔμειναν…

Ὁ Σαμαρᾶς ἐχθές, στὰ ἐγκαίνια τοῦ Δημοτικοῦ Θεάτρου Πειραιῶς, οὔτε λίγο οὔτε πολὺ ἐδήλωσε πὼς ἀπέτυχε.
Γιὰ τὴν ἀκρίβεια εἶπε: «σὲ δύσκολες περιστάσεις οἱ λαοὶ σώζονται μόνοι τους».
Μία δήλωσις «κλειδὶ» γιὰ νὰ συνειδητοποιήσουμε τὸ πόσο κοντὰ στὴν κατάῤῥευσὶ εἴμαστε.
Κι ὅταν λέμε κατάῤῥευσις ἐννοοῦμε ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΙΣ!!! Συνέχεια

[VIDEO] Ὁ Δένδιας κάνει Κήρυγμα μίσους μέσα σὲ Ἐκκλησία!

Ο Δένδιας ανήμερα της γιορτής της αστυνομίας, δεν δίστασε για μια ακόμη φορά να εμπαίξει τους αστυνομικούς. Κάνει λόγο για αντίξοες και δυσχερείς συνθήκες παροχής έργου κάτω από “μια αβυσσαλέα δυσαναλογία παροχής ναι αντπαροχής” και στη συνέχεια, ευλογώντας τα γένια παρέθεσε μηχανιστικά τις κορυφαίες επιδόσεις που πέτυχαν οι αστυνομικοί στο διάστημα των δεκαπέντε μηνών που συμπορεύεται ο υπουργός αυθεντία μαζί τους.

Έκανε εκνέου εξίσωση των άκρων κι ευτυχώς τουλάχιστον, απέφυγε τον πειρασμό ν’ αποκαλέσει τον Άγιο προστάτη της αστυνομίας … χρυσαυγίτη…

Διαβάστε τις δηλώσεις του κ. υπουργού κι αγαλλιάστε ή αναλόγως ψυχικής δάθεσης, ευθυμείστε. Του χρόνου πάλι… Συνέχεια

Νά μᾶς τρελλάνουν θέλουν, ἤ…;

Αὐτὸ ποὺ μὲ ἐκνευρίζει εἶναι πὼς ἀν τί νὰ ἀσχολούμεθα μὲ τὰ σοβαρὰ καὶ σημαντικὰ ἐμεῖς καταναλώνουμε χρόνο γιὰ νὰ μετρήσουμε τὰ κουκιὰ καὶ τὶς φακές. Οἰκονομικὰ δὲν ἐσπούδασα. Μαθηματικὰ κατέχω. Καὶ στὰ μαθηματικὰ 1+1=2, ὄχι 3.
Ἄρα, αὐτὰ τὰ περὶ ἀναπτύξεως καὶ ἀνακάμψεως καὶ ἐπενδύσεως πολὺ μὲ …ἀφήνουν ἀδιάφορη. Οὐσιαστικῶς ἀπὸ τὸ ἕνα αὐτὶ μπαίνουν κι ἀπὸ τὸ ἄλλο βγαίνουν. Συνέχεια

Οἱ ἐπενδύσεις ἀναβάλλονται γιὰ μετὰ τὴν ἰσοπέδωσιν!!!

Πρῶτα νὰ μᾶς ἰσοπεδώσουν, γιὰ νὰ πέφτουμε στοὺς δρόμους σὰν τὶς ψεκασμένες μυΐγες καὶ μετά ναί, νὰ μᾶς ἔλθουν μὲ τὶς ἐπενδύσεις τους καὶ μὲ τὰ νέα πακέτα σωτηρίας. Νὰ μὴν τοὺς ἔχουμε τώρα γιὰ χωτῆρες, διότι δὲν θὰ καταλάβουμε τὴν σωτηρία καλὰ καλά… Νὰ μᾶς σώσουν τότε, ὅταν ἀκόμη καὶ ἡ τελευταία μας ἐλπίδα θὰ ἔχῃ διαλυθῇ… Συνέχεια

Πολλὴ «διαπραγμάτευσις» πέφτει μὲ τὴν τρόικα… Νά ἀνησυχοῦμε;

Τί νά πῶ;
Ἐγὼ δὲν μπορῶ νὰ πῶ κάτι…
Τὸ παρελθόν τους τὰ λέει ὅλα…
Ξεκινᾶ ἡ προπαγάνδα γιὰ νὰ μᾶς  «προετοιμάσουν» καταλλήλως, πρὸ κειμένου νὰ δεχθοῦμε τὶς νέες περικοπές, φορολογίες, ληστεῖες…
Κοινῶς;
Ἀκόμη καλὰ κρατεῖ τὸ πλιάτσικο…
Καὶ τὸ ζαβό, (μὴ ῥωτᾶτε ποιὸς εἶναι τὸ ζαβό… δὲν ἀλλάξαμε θέμα…!) κουνᾶ τὴν καρκάλα του γιὰ νὰ διαπιστώσῃ ἐὰν καλῶς ἀερίζεται… Συνέχεια