Γιατί έβαλε άραγε η Τρόϊκα ξαφνικά θέμα εργασιακών σχέσεων;Ήταν δική της απόφαση; ή όπως είπε χθές ο συνδικαλισταράς της ΓΕΣΕΕ Παναγόπουλος στην εκπομπή του Πρετεντέρη, υπάρχουν “καρφιά” που καρφώνουν διάφορα θέματα στους Τροϊκανούς;
Σύμφωνα με “συναδελφικά μαχαιρώματα” το θέμα έθεσε στο Τραπέζι της ψευτοδιαπραγμάτευσης, ο…Έλληνας Υπουργός Εργασίας κατ’ εντολή Προβόπουλου!





