Αὐτοὶ ποὺ διεμαρτυρήθησαν δὲν ἦταν κομμουνιστές, δὲν ἦταν τΣΥΡΙΖΑῖοι, δὲν ἦταν φοιτητές.
Ἔστησαν ἐμπρός τους τοὺς βο(υ)λευτὲς καὶ τοὺς τὰ «ἔχωσαν».
Γιατί ἐγώ πίστευα πώς τό γνωρίζατε;
Καταγγελίες ἀπὸ κάθε πλευρά. Τὸ σύστημα ὑγείας κατέρευσε. Νοσοκομεῖα κλείνουν ἢ συγχωνεύονται. Κι ὀ Λοβέρδος κάνει ταξειδάκια τῶν 16,5 χιλιάδων εὐρόπουλων γιὰ σάμπα(;;;)!!!
Τά διάβαζα (δυστυχῶς δὲν διαβάζονται ὅλα μαζύ) καὶ τὰ ξαναδιάβαζα.
Κάτι βρωμοῦσε..
Κάτι οἱ δηλώσεις Παπαδημ(ί)ου, κάτι τὰ ψοῦ καὶ ψοῦ τῶν Μπένυ καὶ λοιπῶν ΕὐρωπΕων, κάτι τὰ πήγαινε κι ἔλα τοῦ GAP, μὲ πονήρευαν.
Βέβαια, οὐδέποτε ἔχω διατελέσει κομματόσκυλον, γιὰ νὰ μπορῶ νὰ ἀντιλαμβάνομαι σὲ μῆκος καὶ σὲ πλᾶτος τὰ πάντα. Ἀλλὰ μὲ ἐτοῦτα τὰ κουδουνισμένα ἀναγκαζόμαστε νὰ ἀναπτύξουμε διαισθήσεις, γνώσεις, ἀντιλήψεις ἀκόμη καὶ ἱκανότητες ποὺ δὲν ἔχουμε.
Ποιός εἶπε ὅτι ἡ νέα δανειακή σύμβασις θά διέπεται ἀπό τό Ἑλληνικό δίκαιον; Δεῖτε τί ἐλέχθη μεταξύ Τσίπρα καί Παπαδήμου….. Συνέχεια
Ἐξ ὅσων γνωρίζω βο(υ)λευτὴς δὲν εἶναι.
Ἐπίσης γνωρίζω πὼς αὐτοὶ μόνον ἔχουν μεριμνήσει γιὰ τὴν μὴ ἀποπομπή τους.
Μὲ τὸν «τσᾶρο» λοιπόν τί συμβαίνει; Ἔχει ἄσυλο;
Κι ἐάν ὄχι, τότε μήπως νά ἀσχοληθῇ σοβαρά ἡ δικαιοσύνη μαζύ του;