Την Παρασκευή 9/12 μάς καλεί ο δήμαρχος να στολίσουμε την πόλη (το κάλεσμά του εδώ http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4678316).
Ο δήμαρχος θέλει την Αθήνα καθαρή, στολισμένη και να γιορτάζει για να πείσει (πανταχόθεν) ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στη χώρα, ότι κανείς δεν υποφέρει, κανείς δεν οργίζεται, ότι όλοι μένουμε να τον Συνέχεια

Μαζύ τά ἔφαγαν. 


