Πῆγαν νὰ φτιάξουν γιὰ ἥρωα τὸν τέως, ἀλλὰ δὲν ἔπιασε.
(Ἔως καὶ κυνηγοὺς δολοφόνους ἀνεκάλυψαν…)
Τώρα πηγαίνουν γιὰ Σημίτη…
Πῆγαν νὰ φτιάξουν γιὰ ἥρωα τὸν τέως, ἀλλὰ δὲν ἔπιασε.
(Ἔως καὶ κυνηγοὺς δολοφόνους ἀνεκάλυψαν…)
Τώρα πηγαίνουν γιὰ Σημίτη…
Πολύ τοὺς χάρηκα τοὺς «ἐπαναστᾶτες» τοῦ κώλου.
Μόλις ἔκανε ΜΠΟΥΟΥΟΥ τὸ γάπατο, τσοῦπ στὴν τρύπα τους.
Σιγὰ μὴ καὶ δὲν ἔτρεχαν πίσω…
Εἶναι τώρα ἐποχές γιὰ ξέμπαρκους ἐθνοπροδότες;
Μέ τίποτα.
Τὰ σκάγια κυκλοφοροῦν ἐλεύθερα.
Καλλίτερα μέσα στὸ μαντρί, ἐσκέφθησαν…
Ξέρουν αὐτοί.
Γιὰ νὰ ἔχουν παρέα ὁ ἕνας τὸν ἄλλον, ὅταν θὰ τὸ καῖνε τὸ μαντρί, κάποιοι θερμοκέφαλοι.
Τελικῶς, αὐτός ὁ ἄνθρωπος ἔχει στά χέρια του τίς τύχες μας; Αὐτόν τόν ἄνθρωπο ἀνέδειξε πρωθυπουργό πρίν ἀπό δύο χρόνια ὁ Ἑλληνικός λαός; Ὅλοι οἱ ἄλλοι ἦταν χειρότεροι ἀπ΄ αὐτόν; Μήπως φταῖμε κι ἐμεῖς γι΄αὐτά πού βιώνουμε; Νομίζω ὅτι ἀκόμη δέν ἔχουμε πιάσει πᾶτο. Δυστυχῶς! Συνέχεια
Τήν σημερινή ἐποχή, λίγοι Ἕλληνες βλέπουν ἀκόμη τηλεόρασι. Δέν τολμᾶς νά πατήσῃς τό κουμπί καί «πέφτεις» συνεχῶς ἐπάνω στό Παπανδρέου, τόν Βενιζέλο, τόν Παπακωνσταντίνου κ.λ.π. Κανονικότατη πλύσις ἐγκεφάλου. Πρό ὁλίγου ἡ Νέα Ἑλληνική Τηλεόρασι ἔπαψε ξαφνικά νά μεταδίδῃ τίς τοποθετήσεις τῶν βουλευτῶν τοῦ «κυβερνῶντος» κόμματος – τῶν διαφωνούντων – ἀφοῦ μετέδωσε μόνον τίς τοποθετήσεις τοῦ Παπανδρέου, τοῦ Βενιζέλου καί τῆς Διαμαντοπούλου! Ἔτσι. Δημοκρατικότατα. Συνέχεια