Τί εἴπαμε πὼς ἔχουμε; Κατοχή; Λᾶθος! Δὲν ἔχουμε κατοχή! Ἔχουμε μία ἀκόμη γενοκτονία!
Τι περιμένει όσους δεν πληρώσουν τους νέους φόρους
Μη έκδοση φορολογική ενημερότητας, προσαυξήσεις εκπρόθεσμης Συνέχεια
Τί εἴπαμε πὼς ἔχουμε; Κατοχή; Λᾶθος! Δὲν ἔχουμε κατοχή! Ἔχουμε μία ἀκόμη γενοκτονία!
Τι περιμένει όσους δεν πληρώσουν τους νέους φόρους
Μη έκδοση φορολογική ενημερότητας, προσαυξήσεις εκπρόθεσμης Συνέχεια
Ἕνας φίλος ἐχθὲς μοῦ ἔλεγε γιὰ ἕναν Γερμανὸ ποὺ πῆγε σὲ κάποιο ἐστιατόριο, ἔφαγε, ἤπιε ἀλλὰ ἀρνήθηκε νὰ πληρώσῃ. Γιατί; Μὰ διότι ἰσχυρίστηκε πὼς τοῦ(ς) χρωστᾶμε!
Σήμερα διαβάζω γιὰ τὸν Ἠριδανό.
Ο Ηριδανός υπό «αναστήλωση»
Εργασίες στην κοίτη του ποταμού μέσα στον Κεραμεικό
Την επιδιόρθωση της καταστροφής του Ηριδανού ανέλαβε το υπουργείο Πολιτισμού Συνέχεια
Ἡ βασικὴ λογικὴ εἶναι νὰ μὴν καταφέρουν νὰ περάσουν τέτοιο μέτρο. Ἀλλὰ ἔως τῆς στιγμῆς ποὺ θὰ ἐπιτευχθῇ νομικῶς ἡ ἐπιβεβαίωσις τῆς ἀντισυνταγματικότητος, ὀφείλουμε νὰ ἔχουμε «ὅπλα» ποὺ θὰ μᾶς βοηθήσουν νὰ ἀμυνθοῦμε.

Ἡ γνώσις τοῦ νόμου ἀπὸ τοὺς εἰδικοὺς, μπορεῖ νὰ μᾶς δώσῃ λύσεις. (Εἴπαμε, ἀναμένουμε καὶ ἐπίσημο ἀπόφασι ἀπὸ δικαστήριο. Αὐτὸ ὅμως δὲν μᾶς παραδίδει στὰ χέρια τους.)
Απόφαση “βόμβα” του ΣτΕ: Η ΔΕΗ δε δικαιούται, ούτε να εισπράξει φόρους, αλλά ούτε και να κόψει το ρεύμα!
Απόφαση “βόμβα” του ΣτΕ: Η ΔΕΗ δε δικαιούται, ούτε να εισπράξει φόρους, αλλά ούτε και να κόψει το ρεύμα!
Πολὺ καλὴ ἰδέα ἀπὸ τὸν Ὀδυσσέα.
Αντί να μας κόψει η ΔΕΗ το ρεύμα…. δεν κόβουμε εμείς την δική της «ρευματοδότηση»
Θέτω το ερώτημα ευθέως. Αν όλοι οι Έλληνες αποφασίσουμε να μην δώσουμε, μέσω ΔΕΗ, σωσίβιο σ’ αυτήν την κυβέρνηση των ξενόδουλων πολιτικάντηδων Συνέχεια