Τί παθαίνει ὅποιος δὲν πληρώνει;

Τί εἴπαμε πὼς ἔχουμε; Κατοχή; Λᾶθος! Δὲν ἔχουμε κατοχή! Ἔχουμε μία ἀκόμη  γενοκτονία!

Τι περιμένει όσους δεν πληρώσουν τους νέους φόρους

Μη έκδοση φορολογική ενημερότητας, προσαυξήσεις εκπρόθεσμης Συνέχεια

Ἔρχονται καί ἄλλα μέτρα

Ἐχθές στήν Βουλή ὁ Βενιζέλος εἶπε καθαρά, ὅτι θά ἐπιβληθοῦν καί ἄλλα μέτρα! Δεῖτε τό βίντεο:

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=LLTJfo_rvzI&w=400&h=301]

Τό βαρέλι, τελικῶς, δέν ἔχει πᾶτο…..

Μινώταυρος

Ποιός πληρώνει τὸ ….μάρμαρο τοῦ Ἠριδανοῦ;

Ἕνας φίλος ἐχθὲς μοῦ ἔλεγε γιὰ ἕναν Γερμανὸ ποὺ πῆγε σὲ κάποιο ἐστιατόριο, ἔφαγε, ἤπιε ἀλλὰ ἀρνήθηκε νὰ πληρώσῃ. Γιατί; Μὰ διότι ἰσχυρίστηκε πὼς τοῦ(ς) χρωστᾶμε! 

Σήμερα διαβάζω γιὰ τὸν Ἠριδανό. 

Ο Ηριδανός υπό «αναστήλωση»

Εργασίες στην κοίτη του ποταμού μέσα στον ΚεραμεικόΤην επιδιόρθωση της καταστροφής του Ηριδανού ανέλαβε το υπουργείο Πολιτισμού Συνέχεια

Ἐὰν οἱ μετοχὲς δὲν ἔχουν ἀξία, πρὸς τί ὁ διάλογος ποὺ ξεκίνησε;

 Πιάστηκαν σὲ κουβέντες Σώῤῥας κι Ἐθνικὴ τράπεζα… Καλὸ σημάδι; 
Ὅταν δὲν ὑπάρχῃ φωτιά, καπνὸς δὲν βγαίνει. Γιὰ νὰ  μποῦν ἐτοῦτοι σὲ  κουβέντες, καὶ φωτιὰ καὶ καπνός καὶ ζουμί καὶ μετοχὴ καὶ χρῆμα μυρίζονται… Μόνον ποὺ τώρα πρέπει νὰ δόσουν… Κι αὐτὸ τοὺς ζορίζει…

    Άνοιξε ο διάλογος για την μετοχή “τέρας”

Συνέχεια

Ἡ ΔΕΗ οὔτε μπορεῖ οὔτε δικαιοῦται νὰ εἰσπράξῃ!

Ἡ βασικὴ λογικὴ εἶναι νὰ μὴν καταφέρουν νὰ περάσουν τέτοιο μέτρο. Ἀλλὰ ἔως τῆς στιγμῆς ποὺ θὰ ἐπιτευχθῇ νομικῶς ἡ ἐπιβεβαίωσις τῆς ἀντισυνταγματικότητος, ὀφείλουμε νὰ ἔχουμε «ὅπλα» ποὺ θὰ μᾶς βοηθήσουν νὰ ἀμυνθοῦμε. 

Ἡ γνώσις τοῦ νόμου ἀπὸ τοὺς εἰδικοὺς, μπορεῖ νὰ μᾶς δώσῃ λύσεις. (Εἴπαμε, ἀναμένουμε καὶ ἐπίσημο ἀπόφασι ἀπὸ δικαστήριο. Αὐτὸ ὅμως δὲν μᾶς παραδίδει στὰ χέρια τους.)

Απόφαση “βόμβα” του ΣτΕ: Η ΔΕΗ δε δικαιούται, ούτε να εισπράξει φόρους, αλλά ούτε και να κόψει το ρεύμα!

 Απόφαση “βόμβα” του ΣτΕ: Η ΔΕΗ δε δικαιούται, ούτε να εισπράξει φόρους, αλλά ούτε και να κόψει το ρεύμα!

Ἀντὶ νὰ μᾶς κόψῃ ἡ ΔΕΗ τὸ ῥεῦμα, δὲν τὴν …κόβουμε ἐμεῖς;


Πολὺ καλὴ ἰδέα ἀπὸ τὸν Ὀδυσσέα. 

Αντί να μας κόψει η ΔΕΗ το ρεύμα…. δεν κόβουμε εμείς την δική της «ρευματοδότηση»

Θέτω το ερώτημα ευθέως. Αν όλοι οι Έλληνες αποφασίσουμε να μην δώσουμε,  μέσω ΔΕΗ, σωσίβιο σ’ αυτήν την κυβέρνηση των ξενόδουλων πολιτικάντηδων Συνέχεια