Απίστευτες αγριότητες, που δυστυχώς επαναλαμβάνονται από την Αστυνομία, βρίσκονται σε εξέλιξη μέσα στο ΜΕΤΡΟ.
Δυνάμεις των ΜΑΤ κυριολεκτικά εισέβαλαν μέσα στο ΜΕΤΡΟ και άρχισαν να χτυπούν αδιακρίτως, όποιον βρήκαν μπροστά τους, ακόμα και τους εργαζομένους σε αυτό, ενώ έχουν τραυματιστεί δύο άνθρωποι από τα ανηλεή χτυπήματα που δέχτηκαν.
Οι αστυνομικοί, Συνέχεια

Τότε ἔχουμε τὴν ἀπαρχὴ τοῦ τέλους! 

