Εἶχα σκεφθεῖ νά μήν ἐμπλακῶ στό γαϊτανάκι τῶν εὐχῶν…
Ἂλλως τε δέν περιμένω κάτι καλλίτερο μέσα στό 2011, ἀπό ὃσα ἒχουμε μάθει νά περιμένουμε.
Δέν μοῦ ἀρέσουν τά ψέματα καί οἱ ὑποκρισίες!
Ὁ λαός μας πολύ σοφά λέει πώς “ἡ ἐλπίς πεθαίνει πάντα τελευταῖα”.
Ἐγώ πιστεύω πώς ἡ Ἐλπίς ἒχει μόλις πεθάνει. Ἐπί τέλους!
