Ἡ Ἐλπίς πέθανε! Εἲμαστε ἐλεύθεροι!

Εἶχα σκεφθεῖ νά μήν ἐμπλακῶ στό γαϊτανάκι τῶν εὐχῶν…

Ἂλλως τε δέν περιμένω κάτι καλλίτερο μέσα στό 2011, ἀπό ὃσα ἒχουμε μάθει νά περιμένουμε.

Δέν μοῦ ἀρέσουν τά ψέματα καί οἱ ὑποκρισίες!

Ὁ λαός μας πολύ σοφά λέει πώς “ἡ  ἐλπίς πεθαίνει πάντα τελευταῖα”.

Ἐγώ πιστεύω πώς ἡ Ἐλπίς ἒχει μόλις πεθάνει. Ἐπί τέλους!

Συνέχεια

Ἐλεύθερος ἢ Ῥαγιάς; Ἐσύ ἀποφασίζεις!

Εἶχα μίαν πολλὴ ἐνδιαφέρουσα συζήτησι πρό μερικῶν ὡρῶν μέ ἓναν φίλο γύρω ἀπό τήν λέσχη Μπίλντεμπεργκ καί τά ὃσα ὑποτίθεται πρεσβεύει.

Ὑποθέσεις, ὑποψίες, εἰκασίες, φοβίες……

Πράγματι δέν γνωρίζουμε καί πάρα πολλά γιά τό ζήτημα.

Πῶς θά μπορούσαμε ἂλλως τε;

Ἐάν ὑπάρχῃ κάτι βρώμικο, δέν θά μπορούσαμε νά τό γνωρίζουμε γιατί δέν θά μᾶς τό ἐπέτρεπαν οἱ  “καθαροί”.

Ἐὰν πάλι δέν ὑπάρχει κάτι βρώμικο ἀλλά πρόκειται μόνον γιά ἐπιχειρηματικές συζητήσεις, πάλι δέν θά τό γνωρίζαμε γιατί δέν θά μᾶς ἀφωροῦσε….

Συνέχεια