Δελτία τύπου ἀπό «ποιμένες» γιὰ «πρόβατα»!

Ξαφνικά, ὅλοι (λέμε τώρα!!) συνειδητοποίησαν τό μέγιστον πρόβλημα τῆς λαθρομεταναστεύσεως ἐν Ἑλλάδι!

Ξαφνικά πολιτικοί ἀπό κάθε παράταξι (πλήν τΣΥΡΙΖΑ καὶ Οἰκολόγων) «σήκωσαν ἀνάστημα» καὶ «γαυγίζουν» γιά τήν ἀνομία!

Τὰ δελτία τύπου ποὺ ἐξέδωσαν εἶναι μία μικρή ἀπεικόνισις τῆς  ὑστερίας ποὺ ἔχει καταλάβει τὴν χώρα! Ὄχι δελτία τύπου ἀπό Ἕλληνες πολίτες πρὸς Ἕλληνες πολίτες φυσικὰ! Ἀλλὰ ἀπό ἐπιχειρήσεις ποὺ πασκίζουν νὰ  μὴ χάσουν κομμάτια ἐλέγχου ἀπό τὴν «πίττα» τῆς ἀγορᾶς τῶν ψηφοφόρων. Δελτία τύπου δῆλα δὴ πρὸς ὑποψηφίους πελᾶτες! Λὲς καὶ εἴμαστε ζῶα καὶ δὲν ἀκοῦμε, δὲν σκεπτόμεθα, δὲν ἀντιλαμβανόμεθα…. Πρόβατα μᾶς βλέπουν… Οἱ «ποιμένες»… Τρομάρα τους!!!

Συνέχεια

Γιατὶ δὲν πιστεύω σὲ αὐτὸν τὸν λαό!

Ἀλλά καί, γενικῶς, σὲ ὁποιονδήποτε ἄλλον λαό!!!

Ὅταν λέμε λαός, ἐννοοῦμε τοὺς πᾶντες! Νέους, γέρους, μεσήλικες… Τοὺς πᾶντες! Ἕνας λαὸς ὅμως κατὰ βάσιν ἀπαίδευτος. Τὶ ἐννοῶ; Σὲ τί χρειάζεται ἡ πολιτεία; Γιὰ   νὰ εἶναι πολιτεία ἢ γιὰ νὰ ἐκκολάπτῃ τὴν ἀδικία; Θέλουμε πολιτεία ἢ ἄνδρον ἁρπακτικῶν;

Δὲν πιστεύω σὲ ἕναν λαό ποὺ ἔχει μάθει στὴν ἁρπακτὴ. Δὲν πιστεύω σὲ ἕναν λαό ποὺ ἔχει σκύψει τόσες φορές τὸ κεφάλι. Δὲν πιστεύω σὲ ἕναν λαὸ ποὺ ἔχει συμβιβασθεῖ μὲ τὴν ἀνηθικότητα καὶ τὰ ταβάνια!

Γιατί;

Συνέχεια

Οἱ δημοσκοπήσεις καί ἡ κατάῤῥευσις!

Δημοσκοπήσεις (κατά τίς δημοσιεύσεις τοῦ διαδικτύου) ἐμφανίζουν τό ΠΑΣΟΚ νά ἒχῃ κατρακυλήσῃ σέ τόσο χαμηλά ἐπίπεδα, πού οὐσιαστικῶς ἒχουν πλέον ἐμφανή ἐξαφάνισι οἱ ὃποιες διαφορές μέ τήν ΝΔ! Μάλιστα, ἂναφορικῶς μέ τήν καταλληλότητα τοῦ κυβερνήτου, τά ποσοστά παίζουν μεταξύ Οὐδενός καί Γ.Παπανδρέου (ἀκόμη!!!).

Συνέχεια

Ἡ ἐπανάστασις τοῦ ’21 ἐληξε;

Πρὸ 190 περίπου ἐτῶν ἐτοῦτος ὁ τόπος ἐβίωσε μίαν Ἐπανάστασι.

Μία μεγίστη κίνησις κατὰ τῆς ἀθλιοτέρας κατοχῆς πού ἐβίωσαν ἂνθρωποι…..

Τόσο ἀθλίας καὶ ἀπανθρώπου, ποὺ σήμερα 190 χρόνια μετὰ, ἀκόμη ὑπάρχουν σκιές της στὴν ζωή μας!

Κάποιοι ἐπίστευσαν πὼς πράγματι ἒφθασε ἡ ἀπελευθέρωσις. Κι ἒδωσαν τὰ πάντα!

Συνέχεια

Τί ἂλλο ἒμεινε νά καταργήσετε; Καλά ξυπνητούρια!!!!

Ὁ φίλος μου ὁ Χρῆστος ἒκανε τόν δυσάρεστο κόπο νά μέ ἐνημερώσῃ γιά τά νέα καμώματα τῆς εὐρωπαϊκῆς ἐνώσεως.  Τό ἂρθρον ἒχει δημοσιευθεῖ  πρό μερικῶν ἑβδομάδων (17  Νοεμβρίου 2010)  ἢδη στό διαδίκτυο (ἀπό ὃπου καί τό μεταφέρω σήμερα). Ἡ γελοιότης (καί ἡ τραγωδία ταυτοχρόνως) εἶναι ἡ πλήρης ἂγνοια καί ἀσυνειδησία τῶν οἰκογενειακῶν δομῶν πού οὐσιαστικῶς ἒδεσαν κι ἒστησαν τίς σημερινές μας κοινωνίες. Ὃμως, Συνέχεια

Μίλησε κάποιος γιὰ ΑΟΖ;

Μίλησε κάποιος γιὰ ΑΟΖ;

Κακῶς!!!!

Διότι ὅταν συζητᾶμε γιὰ ΑΟΖ θὰ πρέπῃ νὰ γνωρίζουμε δύο σημαντικὲς λεπτομέρειες.

1ον. Ἡ ΑΟΖ εἶναι ἕνα «χωράφι» ποὺ καθορίζει τὰ «ὑδάτινα» σύνορα μίας χώρας  (δὲν εἶναι ὑφαλοκριπὶς) καὶ «μοιράζει» τοὺς «καρπούς» τῶν «χωραφιῶν». Αὐτὸ λοιπὸν τὸ «χωράφι», ὅσον ἀφορᾷ στὴν Ἑλλάδα, ὑπάρχει, εἶναι δεδομένον καὶ θεωρεῖται φυσικότατον ἀπὸ διεθνεῖς ὀργανισμοὺς νὰ καθορισθῇ. Ἄλλως τε, γιὰ νὰ καθορισθοῦν τὰ «χωράφια» ἐδημιουργήθη καὶ ἡ ἔννοια τῆς ΑΟΖ. 

2ον. Δὲν ὑπάρχει καμμία τῶν περιπτώσεων νὰ ὁρισθῇ ΑΟΖ ἀπὸ κανέναν κρατικοδίαιτο κυβερνήτη «μας» ποὺ κατ’ οὐσίαν ἐξυπηρετεῖ τὰ συμφέροντα τοῦ κόμματός του καὶ τῶν χρηματοδοτῶν του. Διότι γιὰ ἐτούτους ὑπὲρ ἄνω ὅλων δὲν εἶναι ἡ Πατρίς. 

Συνέχεια