Ὠραῖα ἰδέα! Κατάσχεσις περιουσιακῶν στοιχείων!

Θὰ ἔλεγα νὰ τὸ ἐφαρμόσουν στὸ Ὅλον ἐκεῖ στὸν τΣΥΡΙΖΑ, μία κι ἐτοιμάζονται νὰ μᾶς κυβερνήσουν!  (Καὶ θὰ τὸ κάνουν… Πιστέψτε με!)
Κατάσχεσις κάθε καταθέσεως ἄνω τῶν 20.000 εὐρῶ.
Ἔχει καλῶς… 
Ἄς ὑποθέσουμε πὼς ὁ Γλέζος τὰ ἔχει τετρακόσια καὶ πὼς ὁ Ἀλέξης ἐπίσης συμφωνεῖ.
Θά πράξουν τό αὐτόν καί γιά τίς καταθέσεις τῶν βολευτῶν; 
Ἤ θά  τίς …ἀγνοήσουν;
Συνέχεια

Ἐγερθήκαμε εἴπαμε!

Εὐχαριστῶ ἀπὸ καρδιᾶς τὸν Νίκο Μιχαλολιᾶκο ποὺ μᾶς ἔκανε νὰ γελάσουμε ἀπὸ βάθους καρδίας!
Εὐχαριστῶ ἐπίσης ὅλους τοὺς ἐντεταγμένους στὸ κόμμα του ποὺ ἔκαναν τὰ ἀδύνατα δυνατὰ  νὰ μᾶς φτιάξουν τὴν διάθεσιν γιὰ τοὺς ἐπομένους μῆνες!
Τέλος εὐχαριστῶ τὴν δημοσιογρᾶφο ποὺ ἀπεχώρησε διότι δὲν ἤθελε νὰ σηκωθῇ ἐμπρὸς στὸν μέγιστον τῶν μεγίστων Μιχαλολιᾶκο!
Διότι πῶς νά τό κάνουμε; Ἐάν κι ἐμεῖς δέν ἔχουμε κάτι νά γελᾶμε, στό τέλος θά σκάσουμε!
Καί δέν κάνει! Συνέχεια

Τέλος στὰ πραγματικὰ δένδρα! Πᾶμε ΜΟΝΟΝ γιὰ τεχνητά!

Η δημιουργία τεχνητών δέντρων ίσως βοηθήσει στην προσπάθεια περιορισμού των κλιματικών αλλαγών

Τελικῶς οἱ ἄνθρωποι εἶναι ἢ ἠλίθιοι (καὶ συνεπῶς ἐπικίνδυνοι) ἢ ἐντεταλμένοι ἢ σκέτο ἄχρηστοι ποὺ πασκίζουν νὰ εὕρουνν λόγους ὑπάρξεως(!!!!) καί, κατ’ ἐπέκτασιν ἀπολύτως ἐπικίνδυνοι!!!

Τὸ διάβαζα καὶ τὸ ξαναδιάβαζα! 

Τεχνητὰ δένδρα γιὰ ν ὰἀποῤῥοφοῦν τὸ διοξείδιον τοῦ ἄνθρακος!  Συνέχεια

Μία «ἀνθρωπίστρια»!

Ἐχθὲς ἐπεσκέφθην φιλικὸ χῶρο καὶ συνηντήθην μὲ μίαν κυρία πού, πρὸ μερικῶν ἐτῶν, εἴχαμε συγκρουσθεῖ ἔντονα, λόγῳ τῶν ΛΑΘΡΟεποίκων καὶ τῆς ἐγκληματικότητος.

Τότε ἡ κυρία αὐτὴ ἔλεγε πὼς εἶμαι ἄδικη, πὼς εἶναι ἄνθρωποι σὲ μεγάλη ἀνάγκη, πὼς χρειάζονται τὴν στήριξί μας… 

Κι ἄλλα πολλά, ἐξαιρετικῶς ἐκνευριστικά, ὄχι διότι ἦσαν ψευδῆ αὐτὰ ποὺ ὑπεστήριζε ἀλλὰ διότι ἦσαν μονόπλευρα καὶ φυσικὰ δὲν μποροῦσε νὰ γίνῃ διάλογος.

Ἡ κυρία αὐτὴ δὲν ἄκουγε. Ἀγόρευε.

Ἐχθές, μετὰ τὴν παρέλευσι ἀρκετῶν ἐτῶν ἀπὸ τὴν τελευταῖα μας συνάντησι, ξανά-εὑρέθημεν. Συμπτωματικῶς πηγαίνοντας πρὸς τὸν φιλικό μου χῶρο δὲν συνήντησα οὔτε ἕναν ΛΑΘΡΟέποικο, ἐν τελῶς παράδοξον γιὰ τὴν περιοχή. 

Συνέχεια

Μία ….ὑπουργικὴ ἀπάντησις!

Τὸ καλλίτερον σὲ αὐτὸ τὸ ταινιάκι εἶναι ἡ …ἀπάντησις!

Κάποια δημοσιογρᾶφος, μᾶλλον ἰδιαιτέρως θυμωμένη μὲ τὰ τεκταινόμενα, πολὺ πιθανὸν καὶ συνδικαλίστρια, θέτει ἐρωτήματα… 

Καὶ ἰδοῦ:

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=wgihqcDi5Hs&feature=player_embedded]

Συνέχεια

Ποιός φταίει;

Τὸ παρακάτω ἔλαβα ἀπὸ τὸν Στέργιο. 

Συνέχεια