Δραματικὲς ἀναλήθειες ἀπὸ Σαμαρᾶ καὶ συνεταίρους.

 

Την ίδια επικοινωνιακή συνταγή «καταστροφολογίας» εφαρμόζουν οι κρυφοί και φανεροί πρωτεργάτες του μνημονίου, προκειμένου να επιβάλλουν τα νέα ληστρικά μέτρα. 
Η προχθεσινή (4-11-2012) συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Δημοκρατίας εξελίχθηκε σε σεμινάριο επικοινωνίας. Οι Βουλευτές όφειλαν να αποστηθίσουν τα επιχειρήματα ώστε να τα επικαλούνται στους ψηφοφόρους τους, όταν θα τους κατηγορήσουν για ενδοτισμό στις κομματικές και άλλες «άνωθεν» εντολές. Παράλληλα η μετάδοσή της από την τηλεόραση είχε ως αποδέκτες και «αδαείς» πολίτες.
Συνέχεια

Μᾶς «πίνουν» τό αἷμα καί τό πωλοῦν στό ἐξωτερικό!

Τη στιγμή που η Ελλάδα αναγκάζεται σε εισαγωγή τεράστιων παρτίδων αίματος, το αίμα των Ελλήνων πωλείται στο εξωτερικό όσο – όσο! Αυτά διαπιστώσαμε ύστερα από επίσκεψη στο Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας και πιο συγκεκριμένα στο ξεχασμένο από τον θεό εργοστάσιο στην περιοχή των Θρακομακεδόνων, πίσω από το Ολυμπιακό Χωριό.

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που απευθυνόταν έκκληση προς τους αιμοδότες να τρέξουν στα νοσοκομεία για να δώσουν αίμα επειδή τα αποθέματα τελείωναν. Κι όμως υπάρχει το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας που επί μια δεκαετία υποτίθεται ότι είναι υπεύθυνο για την παρασκευή παραγώγων αίματος και πλάσματος, αλλά και για την κάλυψη αναγκών της χώρας σε θεραπευτικά προϊόντα πλάσματος αλλά και η εξασφάλιση επαρκών αποθεμάτων.

Κι όμως, το τελευταίο διάστημα υπάρχουν σοβαρές καταγγελίες Συνέχεια

Ἀν τί γιὰ φόρο ἄς πληρώσουμε μὲ …παιδιά!

ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΤΕΘΕΤΕΤΕ ΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
ΟΙ ΤΡΕΛΛΟΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑ ΠΟΛΕΜΩΝΤΑΙ.

ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ.

ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΤΟ.

Συνέχεια

Οἱ σκλᾶβοι τοῦ νεροῦ καί τοῦ ῥεύματος;

Ἔχουμε τόσο πολὺ ἀπομακρυνθεῖ ἀπὸ τὴν φύσιν μας, καὶ ταὐτοχρόνως ἔχουμε τόσο πολὺ ἐξαρτηθεῖ ἀπὸ τὸ ῥεῦμα, ποὺ ἐὰν δὲν ἀντέξουμε νὰ τὸ πληρώσουμε εἴμαστε ἱκανοὶ νὰ …ψοφήσουμε!
Τὸ νερὸ εἶναι εἶδος ἀναγκαῖον γιὰ τὴν ἐπιβίωσιν… Τὸ ῥεῦμα ὅμως ὄχι! Ὄχι τοὐλάχιστον βάσει τῶν ἔως σήμερα γνωστῶν ἱστορικῶν δεδομένων.
Ἐμεῖς ἔχουμε μετατρέψει σὲ ἀγαθὸ κάτι ποὺ δὲν ξέρω ἐὰν τελικῶς εἶναι καὶ τόσο σημαντικό.

Συνέχεια

«Χάϊδεμα» τῶν βουλευτῶν καὶ δικαστικῶν καὶ χαστούκι στοὺς μικροσυνταξιούχους!!

Τι ακριβώς συνέβη και η υποτροϊκανή κυβέρνηση ΝΔ-ΠαΣΟΚ & ΔΗΜΑΡ ξαφνικά αποφάσισε να σφαγιάσει την σύνταξη των χαμηλοσυνταξιούχων μειώνοντάς την κατά 5% αντί του 3% (που αρχικά είχε λεχθεί), ενώ αντίθετα κατάργησε τους δύο υψηλούς συντελεστές μείωσης στις συντάξεις άνω των 3.000 και 4.000 ευρώ;
Η απάντηση ίσως πρέπει να αναζητηθεί στα τελευταία γεγονότα:
· Την απόφαση του Ελεγκτικού Συμβουλίου η οποία έκρινε αντισυνταγματικές τις μειώσεις των συντάξεων και παράλληλα προκλητική την εξαίρεση των υπαλλήλων της Βουλής.
Συνέχεια

Προσευχήσου νὰ μὴν ἀῤῥωστήσῃς!

Μόνον αὐτό!
Διότι ἔτσι ὅπως ὁδεύουμε, μόνον οἱ παπποῦδες δὲν εἶναι τό πρόβλημα! Τοὐλάχιστον αὐτοί, ἄς ποῦμε οἱ περισσότεροι, ἔχουν κάποιαν περίθαλψιν… Μισή, ζαβή, ἀλλὰ τὴν ἔχουν. 
Οἱ νεώτεροι ὅμως; Αὐτοί πού ἔχουν μείνει ἐκτός λόγῳ ταμειακῶν ὀφειλῶν; Πόσα χρήματα χρωστοῦν στά ταμεῖα; Πῶς θά τά δώσουν; Θά τά δώσουν κάποτε; Κι ἔως τότε τί θά συμβαίνῃ;

Πρόβλημα εἶναι τὰ πάντα!
Παράδειγμα πρόσφατο, συγγενοῦς μας, ποὺ τελικῶς τὸν χάσαμε, εἶναι τὸ ὅ,τι δὲν ὑπῆρχαν κατάλληλα παυσίπονα, Συνέχεια