Την ίδια επικοινωνιακή συνταγή «καταστροφολογίας» εφαρμόζουν οι κρυφοί και φανεροί πρωτεργάτες του μνημονίου, προκειμένου να επιβάλλουν τα νέα ληστρικά μέτρα.
Η προχθεσινή (4-11-2012) συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Δημοκρατίας εξελίχθηκε σε σεμινάριο επικοινωνίας. Οι Βουλευτές όφειλαν να αποστηθίσουν τα επιχειρήματα ώστε να τα επικαλούνται στους ψηφοφόρους τους, όταν θα τους κατηγορήσουν για ενδοτισμό στις κομματικές και άλλες «άνωθεν» εντολές. Παράλληλα η μετάδοσή της από την τηλεόραση είχε ως αποδέκτες και «αδαείς» πολίτες.
Συνέχεια





