Μήπως παρατράβηξε τό παραμύθι μέ τούς «ῥατσισμούς»;

Κι ἐδῶ ὁ «καϋμένος οἰκονομικὸς μετανάστης ἐξ Ἀλβανίας»…
Πολὺ καϋμένος βρὲ παιδιά… Πάρα πολύ… Ἐγὼ πάντως οὔτε τὰ μισὰ ἀπὸ τὰ μέσα ποὺ χρησιμοποιεῖ δὲν θὰ μποροῦσα νὰ ἔχω….

Ἀπὸ τὴν μία κάτι κατακάθια πυροβολοῦν τὴν Ἑλληνικὴ Σημαία, ἀπειλῶντας μας πὼς θὰ μᾶς σφάξουν, μέσα στὴν χώρα μας, κι ἀπὸ τὴν ἄλλην τὰ ὑστερικὰ Μέσα Μαζικῆς Ἐξημερώσεως μᾶς ἔχουν «γανώσει τὰ αὐτιά» μὲ τὶς τάχα μου ἐπιθέσεις τῶν «ῥατσιστῶν» Ἑλλήνων κατὰ τῶν λατρεμένων τους. 
Τό ἀστεῖο ξέρετε ποῦ εἶναι;
Οὐδέποτε ὑπῆρξαν τέτοια ἔκτροπα!
Ἀλλὰ τὸ πρόβλημα  παραμένει!
Ἡ ἐνημέρωσίς μας ἐξαρτᾶται ἀπολύτως ἀπὸ τοὺς ὑπαλλήλους τοῦ Μπόμπολα καὶ τοῦ Ἀλαφούζου, ποὺ ὑπακούουν στὶς  γραμμὲς τῶν ἀφεντικῶν τους, τὴν ἴδιαν ὥρα ποὺ στὴν χώρα μας ἁλωνίζουν πάσῃς φύσεως ἐχθρικὰ στοιχεῖα.
Συνέχεια

Γιὰ ὅλα φταίει ἡ πυρακτωμένη κουκουνάρα!

Ἤ τὸ τσιγάρο.
Ἤ ἀκόμη καὶ ἡ καύσις τῶν ξερόκλαδων….
Χά!!!!!!

Πρὸ μερικῶν ἐτῶν, ὁ πατέρας μου, μαζὺ μὲ συνεργᾶτες του, τοποθετοῦσαν τὴν περίφραξιν ἑνὸς οἰκοπέδου.
Καλοκαίρι, μεσημέρι, τὰ πάντα ξερὰ γύρω…
Κάποιαν στιγμὴ μία σπίθα τοὺς ξέφυγε ἀπὸ μίαν ἠλεκτροκολλήσιν .
Θυμᾶμαι λοιπὸν τὸν πατέρα μου νὰ τρέχῃ σὰν ἕνας τρελλὸς Ἰνδιάνος, καὶ μὲ κάθε δυνατὸν μέσον νὰ σβήνῃ τὴν φωτιά.
Συνέχεια

Τέλος στὴν φοροδιαφυγὴ τῆς …τυρόπιττας!!!

Σχόλιον τῆς Ἐλένης στὴν παραπάνω ἀνάρτησιν:

«Ἔ μά ! πιά !»

Καὶ μόνον  αὐτό…
Συνέχεια

Ἀκόμα καί οἱ, Καμμένος, Μιχαλολιάκος βόλεψαν τά «δικά» τους παιδιά

Γιά νά μήν ἔχουν φευδαισθήσεις μερικοί……

Μά γι΄ αὐτό γίνονται οἱ ἐκλογές γιά νά μπαίνουν στήν βο(υ)λή οἱ ἐθνοκηφῆνες, νά τρῶνε μέ χρυσά κουτάλια, ζώντας είς βάρος μας καί γιά νά βολεύουν ὅσους τούς ἐστήριξαν. Τούς πετοῦν τό κόκκαλο, δηλαδή, διότι τό κρέας τό ἀπολαμβάνουν μόνοι τους!

Μινώταυρος

ΚΑΤΑΚΑΛΟΚΑΙΡΟ ΒΟΛΕΨΑΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ!!!

Αντιπρόεδροι, πρώην πρόεδροι πολιτικοί αρχηγοί, μέχρι και ο Νίκος Μιχαλολιάκος Συνέχεια

Τὰ ἀπύθμενα βάθη τῆς καφρίλας!

Δεν μου έκανε καμμία έκπληξη η ανάγνωση του άρθρου αυτού. Στην καιόμενη Χίο, που οικονομικά καταστράφηκε, κάποιοι σήμερα ξεκίνησαν κυνήγι, επειδή άρχισε επίσημα η κυνηγετική περίοδος!!
Ζω σε δασική αλλά και θαλασσινή περιοχή και ξέρω καλά από τέτοιους κάφρους,που νομίζουν πως το κυνήγι ή το ψάρεμα είναι σπορ χωρίς κανόνες επειδή έτσι τους βολεύει.
Στήνουν καρτέρι στα άμοιρα ζωάκια που προσπαθούν να σωθούν από φωτιά ή είναι παγωμένα από το χιόνι..ή πετούν δυναμίτες μέσα στην θάλασσα σκοτώνοντας τα πάντα,για να πάρουν στο τέλος μερικά κιλά ψάρια..

Σπουδαίοι άνθρωποι… 

Τὰ ἀπύθμενα βάθη τῆς καφρίλας!1 Συνέχεια

Σκαλίζουν τούς κάδους σκουπιδιῶν μόνον οἱ ῥακοσυλλέκτες;

Ἤ μαζύ τους κυκλοφοροῦν κι ἕνα σωρό ἄλλοι συλλέκτες, πού ὅμως δέν ἐνδιαφέρονται γιά μέταλλα ἀλλά γιά τά προσωπικά μας στοιχεῖα;
Πόσες καί πόσες φορές δέν ἔχουμε γίνει γνῶστες περιστατικῶν πλαστογραφίας; Καί πόσες ἀπό αὐτές βρῆκε τό δίκαιόν του ὁ νοικοκύρης;

Συνέχεια