”Ο κλέφτης κι ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο” χαίρονται,λέει η θυμόσοφος λαός και στην περίπτωση μας,έχουμε να κάνουμε , με ψεύτες … με κλέφτες και στυγνούς οικονομικούς δολοφόνους ,που πλέον ανοιχτά δείχνουν ποιές είναι οι προθέσεις τους,που δεν είναι απλά να αλλάξει η ζωή μας,αλλά να γυρίσουμε στις σπηλιές,ενώ αυτοί θα λιμαίνονται τον πλούτο της χώρας μας,όπως έκαναν δεκαετίες ολόκληρες στα κράτη της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής. Σειρά της Ευρώπης τώρα και ξεκίνησαν από την Ελλάδα . Το έγκλημα το έχουν πιάσει καλά από πολλές μεριές ,με σχέδια που πάνε πίσω δεκαετίες ολόκληρες..

Συνέχεια →