
Μετά τήν διαδήλωσι τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν τῆς Κυριακῆς, ἡ ὁποία ἀπετελεῖτο – σύμφωνα μέ ἀξιόπιστες πηγές – ἀπό περισσότερους ἀπό 500.000 συμπολίτες μας, οἱ ὑπεύθυνοι καί ἡ δοτή κυβἐρνησις τρομοκρατήθηκαν καί ψάχνουν τρόπους νά τίς περιορίσουν, ἔως νά τίς καταργήσουν. Ναί,νά τίς καταργήσουν.
Ποιός σώφρων ἄνθρωπος θά κατεβαίνει σέ διαδηλώσεις, ἔτσι ὅπως προσπαθοῦν νά τίς καταντήσουν; Προσπαθοῦν, λέει, νά τίς καταστήσουν μικρές σέ ἀριθμό. Ἄν εἶναι δυνατόν. Πάνω ἀπό ὡρισμένα ἄτομα δέν θά παίρνουμε ἄδεια;
Αὐτό σημαίνει «δικτατορία τῶν τσιρακίων τῆς εὐρώπης».
Κύριοι, τῆς φυτευτῆς ἀπό τούς ξένους νταβατζῆδες κυβερνήσεως, ἄλλο διαδήλωσι ἤ πορεῖα – ὅπως θέλετε πεῖτε την – καί ἄλλο ἐξέγερσι ἤ ἐπανάστασι.
Ἡ πουλημένη κυβέρνησις φοβᾶται τήν ἐπανάστασι καί τήν ἐξέγερσι καί διά τοῦτο λαμβάνει τά μέτρα της. Ὅτι κι ἄν κάνει ὁ λαός εἶναι ἀποφασισμένος.
Οἱ πορεῖες ἀνήκουν στό παρελθόν. Τώρα, ξέρουμε….. Συνέχεια →