Γιατί πρέπει νά ἐξοφλήσουμε ἄμεσα τά δάνεια ἀπό τήν ΕΚΤ καί τό ΔΝΤ;

Το Reuters προτείνει να εξοφλήσουμε το συντομότερο τα πανάκριβα δάνεια που πήραμε από το ΔΝΤ (24 Δις) και την ΕΚΤ (27 Δις),  φορτώνοντας νέα χρέη στους Ευρωπαίους φορολογούμενους που θα μας δανείσουν με χαμηλό επιτόκιο του 2%.

Γιατί άραγε η Κεντρική Τράπεζα της Ευρώπης, στην οποία παραδώσαμε τον έλεγχο της Ευρωπαϊκής οικονομίας και το προνόμιο εκδόσεως χρήματος αρνείται να μας δανείσει με 0.0001% επιτόκιο και μας δανείζει, μέσω αγοράς ομολόγων με επιτόκια πιστωτικής κάρτας; Συνέχεια

Ἡ σύναξις τῶν «μάγων» τῆς …ἀπατηλῆς οἰκονομίας!

«…ένα από αυτά τα Think tank των διαφόρων μυστικών υπηρεσιών που σκέπτονται πάντα για το «καλό»  της  κοινωνίας, θα επικεντρωθεί στα μεγάλα θέματα της ανισότητας, της οικονομικής αστάθειας, καθώς και την διδασκαλία της οικονομίας. Liberté, Égalité, Fragilité  (Ελευθερία, Ισότητα, Αστάθεια) απατηλοί τίτλοι, βλέποντας τον νέο κόσμο που θέλουν να δημιουργήσουν οι διάφορες μυστικές υπηρεσίες με τον αχυράνθρωπό τους G. Soros….» Συνέχεια

Καί ἡ ἐκκλησία θά …«προσφέρη» στήν ἐξυπηρέτηση τῶν τοκογλύφων;

Άλλος ένας πρόθυμος να συμβάλλει στην ικανοποίηση των τοκογλύφων.
Διαθέτει ευχαρίστως τις περιουσίες των πιστών, που ελέγχει η Εκκλησία, για να πληρωθούν τα εικονικά χρέη που μας φόρτωσαν οι πολιτικοί. Συνέχεια

Ὅλα ἀλλάζουν κι ὅλα τὰ ἴδια μένουν…!!!

Έχετε προσέξει πλέον πόσο αμυδρές είναι οι διαφορές στις ασκούμενες πολιτικές τα τελευταία 35 χρόνια;
Κι ο Μητσοτάκης το 1989 ιδιωτικοποιούσε (ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ) και ο ΣΥΡΙΖΑ το 2015 ιδιωτικοποιεί (ΟΛΠ)…
Και στο ΝΑΤΟ ήμασταν και θα είμαστε για πάντα.
Και η CIA κάνει πάρτι στην Ελλάδα, και οι Βάσεις έμειναν, και στους πολέμους του ΝΑΤΟ βοήθησαν όλα τα κόμματα της εξουσίας. Συνέχεια

Ὁ Καμμένος προλαβαίνει …ἀσθμαίνοντας τὶς ὀρέξεις τῶν τοκογλύφων!!!

Όταν πρόκειται για εξυπηρέτηση ιδιωτών παρατηρεί κάποιος ότι προϋπάρχει άριστος σχεδιασμός.
Ενώ για ό,τι αφορά σε κοινωνικές παροχές, έχουν …ξεμείνει από ιδέες.

Την σύνδεση του Πειραιά με τις χώρες τις Ευρώπης, μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου της Ελλάδας, που είναι μονοπωλιακό προνόμιο των Ελλήνων, για το οποίο και μάτωσαν για να φτιαχτεί, ανακοίνωσε ο Καμμένος.
Θα διατεθεί μας λέει σε ..ΙΔΙΩΤΙΚΗ εταιρεία. 

Για πολλοστή φορά ο Καμμένος προβαίνει σε ανακοινώσεις που δεν αφορούν σε καμμία περίπτωση στο Υπουργείο του, προσπαθώντας να οδηγήσει τις εξελίξεις.
Χωρίς να είναι Υπουργός Ενεργείας, μοίρασε τα πετρέλαια του Αιγαίου με τις ΗΠΑ  και χωρίς να είναι Υπουργός Μεταφορών ή Εμπορίου, παρέδωσε σε ιδιώτες την μεταφορά εμπορευμάτων, μέσω σιδηροδρόμων και κάνει ανακοινώσεις για τον ΟΛΠ.

Σίγμα

Σάν πολύ χριστιανός δέν μᾶς προέκυψε ὁ Τσίπρας;

Τσίπρα.
Ὅταν ἤσουν στὸ 3% ἀρνιόσουν νὰ μπῇς σὲ ξωκκλήσια καὶ νὰ προσκυνήσῃς λιβανιστήρια καὶ ἁγιαστοῦρες, γιατὶ ἔλεγες δὲν πίστευες.
Τώρα ὅμως ποὺ εἶσαι πρωθυπουργὸς σὲ εἶδα ἐχθὲς μὲ λαμπαδαριὸ στὰ χέρια καὶ μὲ τὸ παπαδαριὸ ἀλὰ μπρατσέτα νὰ προσδοκᾷς ἀνάσταση νεκρῶν καὶ πρωθυπουργία καὶ στὸ μέλλον.
Συνέχεια