Ἔγραφα λοιπὸν τὸ 2012 πὼς αὐτοὶ ποὺ ΔΕΝ ἤθελαν τοὺς τότε κυβερνῶντες ἦσαν πολὺ περισσότεροι ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ τοὺς ἤθελαν…
Δῆλα δή, λίγο ἡ ἀποχή, λίγο ἡ διαφορετικὴ ἐπιλογή, οὐσιαστικῶς ἀπεδείκνυαν πὼς ναί, οἱ περισσότεροι ΔΕΝ ἤθελαν τοὺς ὑποτιθεμένους ὡς ἐκλεγμένους.
Νά τό θυμηθοῦμε;
Διότι τὰ πραγματικὰ ποσοστὰ τῶν κομμάτων, αὐτὰ ποὺ ἐὰν τοὺς ἀφαιρέσουμε ἀποχές, ἄκυρα καθῶς καὶ λευκά, εἶναι τὸ ἐξῇς:
ΝΔ 70,34% ἤ πραγματικῶς τὸ 81,5% τῶν πολιτῶν δὲν τοὺς θέλουν…..
μΠΑτΣΟΚ 87,72% ἤ πραγματικῶς τὸ 92,33% τῶν πολιτῶν δὲν τοὺς θέλουν…. Συνέχεια




