Ἐσύ χρωστᾶς, ὂχι ἐγώ… Τό ξέχασες;

Σέ ὃρισα διαχειριστή τῶν οἰκονομικῶν μου καί τά διέλυσες. Ἀνέλαβες ταμεῖα καί χρῆμα. Δέν ἒλαβες ποτέ ἀποφάσεις τέτοιες ποὺ νά τά στηρίζουν ἢ νά τά ἐνισχύουν! Χρησιμοποίησες τήν θέσι σου γιά νά καλύψῃς τίς δικές σου φιλοδοξίες καί νά ὑποστηρίξῃς τόν δικό σου κομματικό μηχανισμό. Δέν  θυμήθηκες καί δέν σὲ ἀπησχόλησε πώς εἶσαι ἁπλός διαχειριστής!!! Πάντα φερόσουν ὡς ἰδιοκτήτης! Χρωστᾶς λοιπόν. Σκέψου το!

 

Συνέχεια

Δημοσιογρᾶφοι καὶ ἀπολύσεις.

Ἀγαπητοί κύριοι δημοσιογράφοι, μεγάλοι καί μικροί, γνωστοί καί ἂγνωστοι, ἒχω νά σᾶς καταθέσω μερικές σκέψεις. Ἐὰν θέλετε τὶς λαμβάνετε σοβαρά ὑπ’ ὂψιν σας…

Τόσα χρόνια σᾶς ἀκούμε νά μᾶς ἀποκοιμίζετε, λόγῳ τῆς καλῆς κι ἀποδοτικῆς σας συνεργασίας μέ τό σύστημα καί οὐδείς ἀπό ἐμᾶς ἐδύνατο νὰ σᾶς ἐπαναφέρῃ σὲ τάξι. Καυτηριάζατε θέματα ποὺ ἐνέκρινε μόνον ὁ «ἀόρατος ἐργοδότης σας» ἀλλά ὁ λόγος καὶ ἡ συνείδησίς σας, τὰ σοβαρότατα ζητήματα, ποὺ ἀφοροῦσαν τήν ἐθνική μας ὑπόστασι, τὰ παρέκαμπτε συστηματικῶς. Συνέχεια