«Συμμαχία τῆς τέχνης γιά τήν σωτηρία τοῦ κέντρου τῆς Ἀθήνας»!
Μία κίνησις καλλιτεχνῶν μέ στόχο τήν εὐαισθητοποίησι τῶν πολιτῶν γιά τά προβλήματα τοῦ κέντρου!
Ἀλλά καί κάτι ἂλλα καλά παιδιά (διόλου καλλιτέχνες θά ἒλεγα!) ἦταν μαζύ σας!
Ἡ ἐρίτιμος κυρία Πορτάλιου (ναί, αὐτή πού ἒφαγε τά αὐγά, ἀπό τούς βαρβάρους ἰθαγενείς).
Ὁ ἀξιότιμος κος Κωνσταντίνου!! (Ναί, ἐκεῖνο τό παλληκάρι τοῦ ΑΝΤΑΡΣΥΑ πού μόνος του δέν περνᾶ ἀπό τό ὓψωμα! Καί ξέρει νά ἀνάβῃ καί κάτι φωτιές!! Δυνατές!! Μέχρι καί ψητά φτιάχνει!!)



